SLEEPOVER

Taco og et par øl på bordet, levende lys, tv´en på og bestevennen min som selskap ♥ Fin måte å avslutte en fin dag på, eller hva? I skrivende øyeblikk ligger faktisk Fanny og snorker ved siden av meg på soffaen, haha. Begge er tydeligvis veldig trøtte i kveld og selv føler jeg for å hoppe rett til sengs. Men det er et eller annet med at klokken såvidt er over 10, jeg føler liksom at jeg ikke kan legge meg kl 10, haha. Har noen rare tvangstanker om at jeg ikke kan legge meg HVERTFALL før klokken nærmer seg 12.. Noen fler som er like rare? Tenkte egentlig bare å stikke innom og si god natt, til verdens beste lesere! Hater egentlig slike unødvendige og untinteressante (?) innlegg som det her, men prøver å forestille meg at et ekstra blogginnlegg (om det så ikke er så spennende), er bedre enn ingenting. Hva sier dere? Snakkes i morgen :)

19 kommentarer

Siste innlegg