TIL SALGS

Hei!

Som mange vet, selger jeg klær et par ganger i året. Som oftest er det på store klessalg som jeg holder med et par andre bloggere, men en sjelden gang selger jeg et par ting på bloggen også. Siden det er så mye stress med å sende, så legger jeg kun ut et par dyre merkeplagg denne gangen. Så kommer heller masse andre, billige klær på neste klessalg. Alt under er merket med minstebud, altså er det ikke noe vits i å by mindre enn det beløpet. Send ditt bud til: [email protected]! Jeg foretrekker handelen ved at kjøper overfører beløpet til meg, og så fort det er inne, blir plagget sendt med posten. Altså må du ha nettbank tilgjengelig for å kunne kjøpe! Og venligst ikke send bud hvis du ikke er helt sikker. Kommer til å oppdatere hvordan budene ligger ann underveis og frakten spanderer jeg ♥ Here we go:

Sko i strl 38- laget av ekte skinn og er fra Louis Vuitton. Kjøpt i Oslo for et par mnd siden, kun brukt 1-2 ganger. Som nye! Minstebud: 2500 kr

Jenny boots fra Isabel Marant. Brukt et par ganger, strl 38. Minstebud: 1500 kr

Vest fra Abercombie and Fitch. Strl M, men tilsvarer en small. Kun brukt en gang! Minstebud: 300 kr


Woolrich vinterjakke (husker ikke navnet på modellen, men det var noe med luxury, som gjorde at den var dyrere enn de andre). Den er i god stand, brukt ca en halv vinter og ingen skader. Denne er mørkemørkeblå, men ser som oftest svart ut. Veldig fin og stor pels! Strl small. SOLGT

Parajumper Kodiak i fargen sage, strl S. Denne brukte jeg i to vintre, men fortsatt helt fin stand. SOLGT

Jakke fra 2nd day (Day Birger Et Mikkelsen) i ekte lammeskinn og pels. Armene er avtagbare, da blir det en vest. Denne er i strl 34, men stor i strl, så derfor passer den en small som meg. Brukt en gang, altså er den som ny. Veldig varm og god, ikke minst superkul! Nypris var 7-8000 kr, SOLGT

Vest fra Milly of New York. Kjøpt på Shopbop til 7000 kr, kun brukt 1 gang. Ekte sauepels. Denne er i strl L, altså er den ganske oversized. Minstebud: 2000 kr

Merk gjerne mailen med det plagget du ønsker, så jeg får litt oversikt. Som sagt, budene sendes til: [email protected] ♥ Er veldig interresert i raske handler, så kjempefint om dere som sender bud er flinke til å sjekke e-posten deres 🙂

 

62 kommentarer
    1. OMG du selger så fine ting første kommentar ❤️ Har et spørsmål, bruker du chocolate soileil bronzer fra too faced? Kan du legge i en anmeldelse hvor du bruker den osv i video plis til lørdag?💗💋

    2. 5 jakker og 2 par sko til salgs for 17300 kr?
      klær og sko som du har brukt godt over 20 000 kr på, og som du nå ikke skal ha en gang?
      tenk litt på det

    3. du e så sykt dyr, eg kjøpte parajumperen min (samme modell og farge som den du selger), brukt 3-4 ganga til 3500… og du skal ha 4000 for at den er brukt 2 vintre…. lol

    4. Helt sykt av deg å bruke titusenvis av kroner på plagg du omtrent aldri har brukt.. Blir helt skremt.

    5. Hei Andrea! Siden du nå selger både Woolrich og Parajumperen, hvilken vinterjakke tenker du å bruke denne sesongen? 🙂

    6. Kan du fortelle hvor turtleneckgenseren på bildet med acnebuksen er fra??:) fra spørrerundeinnlegget ditt
      <3

    7. Direkte FREKT av deg å selge ting så dyre når de er brukt, SPESIEEEELT (!!!) den som er brukt to vintere. Du latterliggjør deg selv, gjerrig som en jøde!

    8. En som tjener så mye penger og får så mange klær GRATIS ved å blogge trenger da for all del ikke å selge klær til den prisen der!? Klærna burde vært gitt bort på Fretex slik at folk som faktisk trenger penger og støtte får det. Du trenger virkelig ikke penger. Dette her syntes jeg er så vanvittig frekt og egoistisk. Tenk litt på folk som ikke har det så bra

    9. Det er sykt teit av dere som klager på prisen på parajumperen, en ny Parajumper koster 8500 kr, så hun gir over halv pris på en jakke som er i god stand. Gjør litt research neste gang 🙂

    10. Skjønner ikke at folk kan sitte her og klage på prisene. Dette er dyre merkeklær. Det sier seg selv at man ikke selger et produkt fra Louis Vuitton for 500 kr? Herregud, har dere noen sinne eid et dyrt plagg? Hva med alle de som selger brukte designervesker til 20 000 kr? Det er jo en grunn for at de selger dem så dyre. Fordi dem er verdt så mye, og fordi prisen i utgangspunktet var enda høyere.
      Men Andrea, en ting som sjokkerer meg litt er at du bruker så mye penger på merkeklær og så bruker du de kun 1-2 ganger. Hadde jeg kjøpt meg et par sko fra Louis Vuitton, så hadde jeg brukt dem til det bare var filler igjen av de. Hvem er det som betaler så mye for et produkt og så aldri bruke det? Jeg har dessverre ikke så mye penger å kaste ut av vinduet hver gang jeg er ute å shopper. Jeg tenker meg alltid godt om før jeg kjøper noe dyrt, og kjøper kun de produktene som jeg VET at jeg kommer til å bruke flere ganger, om ikke resten av livet. Men siden du selger så mye klær, har du planer om å selge noen av designerveskene dine i nærmeste fremtid? Det ville i hvert fall jeg vært meget interessert i 🙂

    11. Hei! Jeg lurte på om du hadde bestemt deg for hvilken vinterjakke du skulle ha i år, isåfall hvilken? Skal du fortsatt bruke den Michale Kors jakken din som du brukte ifjor? Hvis du skal selge den i år er jeg veeeeeeeeldig interessert! Rask på mail. Klem:-)

    12. Det er faktisk litt sykt å se ei jente på knappe 19 år som bruker så store pengesummer på ting som knapt blir brukt! F.eks, hvem kjøper seg en vest til 7000 kr. som blir brukt én gang?! Enten så er du så stinn av penger at du ikke tenker over hva du kjøper, ellers så trenger du virkelig hjelp med økonomien. Jeg vet ikke hvor mye du tjener på bloggen eller om bloggen er eneste inntekt, men uansett tror jeg du trenger å tenke (mye) bedre over hvordan du bruker pengene dine. Jeg syntes det er helt greit å unne seg designerplagg i ny og ne dersom man har råd til det, men da er det viktig å bruke pengene riktig og på noe du VET kommer til å bli brukt godt og lenge. Det er jo helt vanvidd å kaste om seg med penger slik som du gjør, uten å i det hele tatt tenke seg om. Bare noen råd til deg for fremtiden, for det er jo ikke mulig å leve som en dronning hele livet pga. blogging. Én dag vil det ta slutt og da kan det hende du vil få et sjokk.

    13. Har skrevet ett blogginnlegg(mitt første) ang sex og ungdom. At mørketallene i Norge er så skremmende.
      Les og spre ordet, det er en anonym blogg. Fordi det er ikke for å bli kjent!
      ta en titt innom, http://neineidu.blogg.no det kan være deg, din søster, eller venninne som kan bli rammet neste gang av voldtekt.

    14. Blir helt målløs når jeg ser hvordan du sløser titusener av kroner på plagg du bruker 1-2 ganger. Hva med å gjøre noe verdig som å gi penger til fattige barn i afrika eller organisasjoner istedenfor å hive dem ut på klær fordi det gir deg status? Dette menes ikke som drittslening, men litt kritikk

    15. Enig i det Stina skriver i innlegget over. En dag tar alt dette slutt, og det er ikke tull. Jeg har lest bloggen din i mange mange år, og føler på en måte at jeg “kjenner” deg, og derfor VET jeg at du egentlig er ei kjempe smart og ikke minst skoleflink jente (før du dreit i alt.)
      men jeg reagerer sterkt på din likegyldighet til pengebruk. Jeg forstår at du kun er 19 år og lever det “gode liv” på grunn av oss som titter innom deg hver dag. Og om du ikke tenker så mye på andre som bare kan drømme om å eie et merkeplagg, så i det minste tenk litt på deg selv! Bruk denne muligheten du har i dag på å spare penger mens du for øyeblikket bor hjemme hos forelsrene dine, og gjør gode valg med økonomien mens du ennå har den.
      I stede for å sitte som 30 åring uten utdannelse, uten leilighet, uten lappen, uten blogg. Og uten å ha spart ei eneste krone KUN fordi merkevarer som du ellers aldri ville brukt 1 krone på, med mindre merkelappen sier at det er “Parajumper, LV, MK, MBMJ, Chanel” viser. Tenk litt på det.

    16. Jeg kommenterer skjeldent på blogger, men dette gjør meg direkte kvalm. Jeg har selv flere merkevesker og merkeklær, men tenker meg nøye om før jeg kjøper noe, og sparer opp lenge før jeg unner meg noe i den prisklassen. Sinnsykt at disse klærne kun er brukt 1-2 ganger. Du burde virkelig få deg en realitycheck! Bruk pengene litt mer fornuftig. Som en sa over her: en dag har du ikke bloggen å leve på mer.

    17. Tenk for et SJOKK du kommer til å få, den dagen du ikke kan leve av bloggen lengre! Håper for guds skyld du skjønner at det ikke kommer til å vare for alltid. Og du ser ikke akkurat ut som du er på noen vei til å ta en utdanning. DEN dagen kommer du til å få et sjokk, og DEN dagen er det greit at du legger ut merkeklærne dine til så latterlige dyre priser – BRUKT 🙂

    18. Det er faktisk det sykeste jeg har sett, forbruket ditt. 7000 kr på en vest? Nye nellypakker hver uke omtrent? Du burde tenke litt etter hva du driver med. Det her er vanvidd.

    19. Hei! Bare lurer på om det beltet på vesten fra Milly of New York går an å ta av? 🙂 Hvis det er jeg VELDIG interessert!

    20. Jeg bare lurte på om du kunne skrevet ett innlegg om trening. Din treningsplan, de forskjellige øvelsene du tar på de forskjellige dagene(bein-dager, rygg, osv) og kostholdsplan? 🙂

    21. Jeg har egentlig ikke noe med din økonomi å gjøre, men er enig med mange her. Helt utrolig at du bruker 7000 kr og bruke sjeldent på den? Skjerp deg litt. Kjøp merkevarer du vet du kommer til å bruke ofte! Det ville jeg ha gjort. Hvis jeg hadde kjøpt meg en merkeveske feks, så ville jeg ha brukt den ofte. 🙂 men ellers er jeg ikke en av de som bryr seg så mye om merker. For merker kommer og går. Plutselig er MK ikke hit lengre, og da er det noe nytt. Følger ikke moten slavisk heldigvis! Jeg driter langt i merker for det er bare tull. Å ha parajumper eller MK på den fyker prisen opp te værs. Hadde det vært en veske uten merke, men samme kvalitet ville det koste lite. Egentlig utrolig hva merket har å si. du får jo sponsede ting og da er det veldig lurt å spare penger mens du kan. Blogglivet varer ikke evig, og lurt å bli ferdig med videregående. Spar penger til studielivet også. 🙂 håper du har kontroll på ting og at jeg tar feil her. <3 masse klemmer fra meg.
      Husk at merker er ikke alt. Viktigst er gode venner, familie, hund og livet ditt. Tenk på deg selv. Hva er det som gir deg godt? Merkevarer er bare ting og gir kortvarig glede. Tenk på det som gir deg langvarig glede. Lurt å spare penger til den dagen du får deg familie. Spar så du kan reise på ferie med barna etc. 🙂 er jo mye bedre enn tullete ting!

    22. Hm , jeg vet ikke helt jeg. Nå følte jeg meg plutselig sykt aleina om to ting når jeg leser gjennom kommentarene.
      1. Har dere aldri kjøpt klær, for så å funnet ut at dere egentlig ikke likte plagget så godt som dere trodde?
      2. Selger dere aldri tingene deres, før det liksom “går ut” av moten? om jeg kan kalle det slik.
      Er utrolig vanskelig å få solgt ting dersom det er mye brukt, ikke minst om det ikke er populært mer. Da er jeg mer på Andrea sin side, å bruke det lite, for så å selge det som “nytt” til en dyrere pris, enn hva hun ellers ville fått solgt det for. Og ikke minst, om man tjener godt, ser jeg ingen problem i å kjøpe litt dyrere klær.

    23. Hahahahhah! Sykt morsomt at alle blir sint for prisen! De trenger ikke å kjøpe det om det er så SYKT dyrt!

    24. Dumt at du som er et så stort forbilde for mange er så likegyldig til ting du enkelt kan holde deg unna. Det koster deg ingenting å velge pels/skinnfrie produkter, men det er vel viktigere å kunne skryte av å eie en pelsjakke til 7000? Helt utrolig at du kaller deg dyreelsker. Du er et perfekt eksempel på dagens hjerneblåste, likegyldige ungdom. Flaut å tilhøre denne generasjonen av og til.

    25. Slenger meg på enkelte over her. Håper du blir litt virkelighetsorientert snart! Slutt med bloggingen og gjør noe meningsfylt:) Ønsker deg alt det beste.

    26. Mange som ikke skjønner at du ikke har betalt 7-8000 kr for jakken fra DAY… Din søster jobber jo der..prøver du virkelig å tjene penger på leserne dine?
      “Hei! Jeg heter Madicken Badendyck og er en 21 år gammel jente fra Oslo. Jeg er student på BI og jobber deltid på DAY Birger et Mikkelsen. På bloggen min vil dere kunne lese mye om trening og kosthold, men også min hverdag og mote.
      Skjerp deg..

    27. Du bruker store skostørrelser, ellers hadde jeg kanskje kjøpt om du brukte 36.
      Men slapp av folkens, hun havner nok i luksusfellen en dag. Tror virkelig ikke at hun har råd til alt det her med bare bloggen som jobb, og ingen utdanning. lol, flaut.

    28. Går sterkt ut i fra at hvis merkene på disse klærne hadde vært hm, Cubus eller lindex hadde ikke frk.badendyck kjøpt de klærne. Utrolig hva folk kjøper pga merket.

    29. Hjelp, så folk liker å hate.
      Dersom du har råd til det, er det ikke noe galt i å kjøpe varer som kanskje ikke
      alle har råd til. Trenger ikke hate Andre bare fordi ikke dere kan kjøpe det samme som hun kan!
      Tragisk

    30. Forkastelig at du fremmer kjøp og bruk av pels og skinn. Forøvrig synes jeg det er helt ok å bruke penger på dyre materielle goder, såfremt man har råd til det. Men nå har aldri Andrea jobbet for pengene, og derfor er terskelen svært lav for å kjøpe svindyre produkter, for deretter å kvitte seg med dem etter få gangers bruk.
      Forhåpentligvis venter en reality check når bloggen ikke går så det suser;)

    31. Wow, jeg er sjokkert over hvor mye tyn du får for dette harmløse innlegget, hvor er det folk kommer opp med disse fattige argumentene? Uansett, jeg har lagt inn bud – ville du vært så vennlig og sjekke mailen din?

    32. Hei Andrea,
      Ser du selger alle vinterjakkene dine (parkasene), og lurte på om du kunne laget et innlegg om vinterjakker/kåper, hvilken du skal bruke i vinter, og hvordal holde seg varm uten en parkas osv? 🙂

    33. Skulle gjerne kjøpt disse fine tingene, men i likhet med de flest andre 19 åringer i landet må jeg bruke pengene mine på ting som f.eks. å overleve studiehverdagen! Selvfølgelig har noen mer penger (ofte litt ufortjente) en andre, men det gjør meg nesten litt kvalm å se ditt enorme pengeforbruk på klær, vesker, sko osv. Selv hvor surt det er å måtte spare i mange uker og måneder for å kjøpe meg noe dyrt, vet jeg at det er såå mye mer sunt og fornuftig, jeg vet pengene går til noe jeg virkelig ønsker meg og som jeg har jobbet for, og som jeg ikke kommer til å bruke kun et par ganger:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg