Lets get ready for party season

// Innlegget inneholder annonselenker

Hei babes!

Nå begynner det å nærme seg fest-sesongen, hvor de fleste av oss er på utkikk etter noen fine, nye kjoler. Det er jo en haug av festligheter som julebord, julaften og nyttår, og da vil man jo føle seg fin! Selv er jeg tidlig ute hvert år, for jeg vet hvor fort de fineste plaggene blir utsolgt. Det værste er jo å vente helt til en uke før nyttår og SÅ skulle finne seg en fin kjole, for det er jo nesten umulig. Så i år skal jeg være like smart som årene før (hehe), og sørge for at jeg kaprer de fineste kjolene før de blir borte. Allerede i kveld har jeg klikket hjem et par kjoler, og jeg gleder meg veeeldig til de kommer. Så mye fint! Lette litt rundt på Nelly for å finne mine favoritter av alle festkjolene slik at dere også kan få litt inspirasjon, så her har dere mine håndplukkede favs:

Nude kjole HER // Nude paljettkjole HER // Rosa kjole HER ♥

 

Mørkegrå maxikjole HER // Svart maxikjole med mesh HER // Grå maxikjole HER (denne er sååå elsk) ♥

 

Svart kjole med kul rygg HER // Svart blondekjole HER // Plain svart kjole HER ♥

 

Svart kjole med frynser HER // Grå/beige blondekjole HER // Mørkegrå blondekjole HER ♥

 

Sølv og svart kjole HER // Svart kjole med perler HER // Svart kjole med sølvmønster HER ♥

 

Rød kjole HER // Svart kjole HER // Svart paljettkjole HER ♥

 

Svart paljettkjole HER // Gull paljettkjole HER // Svart kjole med paljettdetaljer HER ♥

Husk at man ikke trenger å ha bankkort til å bestille med når du handler hos Nelly. De har postoppkrav, som betyr at du kan betale kontant eller med kort når du henter pakken på postkontoret. En annen smart ting med postoppkrav er hvis du vil bestille, men ikke har penger akkurat NÅ. Det tar jo først noen dager før pakken ankommer postkontoret ditt, og når den har gjort det, så har du 14 dagers hentetid. Kjempesmart, så har du god tid på å skaffe deg pengene! Ooog, Nelly har alltid gratis frakt + retur :)

Noe dere likte?

8 kommentarer
    1. Alltid gratis frakt? Jeg bestilte nettopp noe og fikk beskjed om å handle for over 100kr for at frakten skulle bli gratis.. Så rart!

    2. Liker veldig godt at du setter prisene på bildene, så man kan vite det før man klikker seg inn på linkene. Nettopp laget et sånt innlegg som dette selv, og har mange av de samme kjolene 🙂 Bra innlegg!

    3. Hei Andrea 🙂
      Jeg er glad at nelly ga mulig til alle som har problem med bankkort 🙂
      Jeg har et spørsmål
      Hvis pakke kom, skal jeg bare ta sedle og oppi i et brev ? Kan du forklare hvordan eller skrive et innlegg om det? 🙂 – klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg