ONSDAG

Heihei!

I dag har jeg og søsteren min hatt en liten bloggdag, haha. Hun er alltid på jobb eller skole, men i dag hadde hun fri og da blir hun tvunget til å være flink blogger. Så nå har vi blant annet tatt outfitbilder, som jeg lovte dere jeg skulle ta i går. Flink bloger, hæ? Ellers driver jeg å titter mye rundt etter leiligheter fortiden og sørger litt, haha.. Er så utrolig kjipt å bo hjemme når man har hatt sin egen leilighet i et og et halvt år. Selvfølgelig er det koselig å bo hjemme med alle rundt seg, men savner virkelig å ha mitt eget sted, kjøpe all mat selv og ikke minst å bo midt i byen. Heldigvis er det ikke SÅ lenge til jeg flytter igjen! Drar til Thailand fra 1-15 Januar, og så fort jeg er hjemme skal jeg prøve å finne en leilighet jeg liker. Tenker det blir flytting i februar, hvis jeg har flaks. Men føler meg veldig flink da, for tenk alle pengene jeg har spart på å bo hjemme nå! Har ikke betalt husleie siden Juni, så om jeg får leilighet i Februar har jeg faktisk spart boligutgifter for et halvt år. Nå får jeg bare holde ut resten av 2014 (høres lenge ut, men er jo kun snakk om 1 mnd og 2 uker), haha! La denne tiden gå foooort.. Kommer til å være verdens lykkeligste når jeg får eget sted igjen, det blir HERLIG ♥

Startet dagen i dag med en nydelig hjememlaget juice! Eller nei, den smakte vel egentlig ikke så nydelig, men veldig sunn da.. Haha. 

Prøvde å ta et koselig familiebilde, men det var jammen ikke lett.. For det første er Shandie dødstung, og for det andre så var ikke hundene så veldig villige til å være fotogene for kameraet i dag. Ser skikkelig missfornøyde ut, haha! 

Verdens beste sis, les bloggen hennes HER ♥

Vi snakkes etterpå, da får dere se dagens anntrekk :)

17 kommentarer
    1. Håper det er snakk om å kjøpe leilighet da, du hadde spart mye på det, i forhold til å bare leie, når du har såpass høy inntekt som blogger per idag 🙂 Lykke til 🙂

    2. Anonym: Desverre er ikke det mulig for meg enda, pga jeg fikk en veldig stor skattesmell.. Så jeg må bli ferdig med den før jeg kan kjøpe. Regner med at jeg får det til om 1 år, om jeg er flink :)) Tusen takk!

    3. Forstår jo du har lyst på eget sted, men er det ikke bedre å bo hjemme og betale ned på skattesmellen, så kan du spare på leilighet etterpå, og får råd til å kjøpe leilighet? å leie er bare bortkastet, syns jeg 🙂 klem!
      fikk bitteliten smell i vår, men betalte fort, så jeg slapp renter 🙂 yey, liksom!

    4. åå jeg prøver å lete etter deg fordi jeg vil ta bilde med deg! Du er så pen og det er storesøsteren din og! Så det jeg håper på er at du ikke flytter fordi da kan du betale ned skattesmell fordi det vil bli enklere for deg, og så kan du kose deg med null skattesmell hvis du klarer å passe på senere 🙂 jeg elsker bloggen din og bloggen til Madicken dere er så flinke! 🙂 <3

    5. Hvordan går det med deg og kjæresten egentlig? Du trenger ikke svare om du føler det er litt for personlig spørsmål, men bare lurer siden du ikke har blogget noe særlig om han i den siste tiden! 🙂 Klem

    6. Kjenner jeg må le litt av “bedrevitere” som vet hva som er lurest og best for deg, haha! Som om du ikke har tenkt over noe av dette fra før liksom. Skjønner at du lengter etter å flytte for deg selv, det vet jeg hvertfall at jeg gjør og jeg skulle ønske jeg hadde penger til det med en gang! Så ut som en veldig koselig dag, kos deg masse resten av kvelden <3

    7. Husker du hadde et leopard-mønstret skjerf fra LV- lenge siden jeg har sett det- har du det fremdeles eller har du solgt det?
      Og vurderer du å selge noen av veskene dine?
      Fast Leser av bloggen din og finner masser av inspirasjon 🙂
      Klem

    8. Anonym: Så hyggelig, tusen takk 🙂 Ja har et leopardmønstret skjerf fra Lv! Har ikke solgt det, men Fanny har lånt det i sånn et halvt år og fikk det akkurat tilbake- så har ikke brukt det på lenge. Vurderer ikke noe spesielt på å selge en av veskene mine, men om det skulle vært en hadde det blitt den beige balenciagaen 🙂

    9. skjønner så utrolig godt hva du mener! Gleder meg utrolig mye til jeg flytter inn i egen leilighet etterhvert 🙂 Særlig nå frister det utrolig mye – lover deg at utveksling er det nærmeste du kommer fengsel i en alder av 16, uten å ha gjort noe som helst galt

    10. Mange fordeler med å bo hjemme, men også mange fordeler med å bo for seg selv ja 🙂 Du får bare nyte tiden hjemme med familien nå, også glede deg til du får bo alene igjen. Tiden går uansett veldig fort! Må også si at håret ditt er utrolig fint 🙂 Ha en fin dag!

    11. Skjønner at du lengter etter å bo alene igjen. Flyttet med kjæresten for tre måneder siden, og kunne aldri tenkt meg å bo hjemme igjen. Eneste som er kjipt er alle pengene som går til husleie og mat, men slipper alt maset da. Haha!

    12. ser litt sykt ut å være så brun i ansiktet men være helt hvit ellers. kraftig skille også. Er kanskje bedre å ha lysere sminke, eller å bli brunere på resten av kroppen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg