Noen tanker om blogg

Istad satt jeg og tenkte på blogg, og det er jo faktisk en utrolig rar greie jeg driver med.. Det er jo på en måte en åpen dagbok på nett? Det føles så privat når jeg tenker på bloggen på den måten, haha. Og det er jo litt morsomt at jeg blogger om mitt liv og mine tanker, og at så mange liksom følger med på dagboken min.. Haha! Og ikke minst at jeg kan leve av å skrive om livet mitt. 2014 altså, må si jeg har en ganske så moderne “jobb”. Visste dere forresten at i september hadde bloggen min 6 års bursdag? Så utrolig rart å tenke på at jeg har blogget siden 2008.. Skal si tiden går veldig fort. Men samtidig så kan jeg jo ikke huske et liv uten bloggen. Jeg er så sinnsykt glad for at jeg har blogget i alle disse årene, for det er så koselig å kunne se tilbake på hva jeg tenkte, hvordan jeg så ut og hva jeg gjorde for feks 4 år siden. Jeg kan se hva jeg har gjort nesten hver eneste dag i hele 6 år! Det er det ikke mange som kan og jeg føler meg utrolig heldig.

Ellers er det jo mange som tror at jeg kun blogger fordi jeg tjener penger på det, men det skal jeg love dere ikke er sant. Dere kan jo tenke dere selv at når man har blogget i så mange år, ville det jo vært helt sinnsykt rart å ikke gjøre det mer. Jeg er så vant til å ha alle dere som “venner”, som gir meg tips til alt mulig rart og ikke minst støtter meg når jeg har det vanskelig. Også er jeg jo er så vant til å dele livet mitt og det er noe jeg synes er utrolig gøy. Om jeg ikke lenger hadde tjent en krone på bloggen, ville jeg fortsatt blogget- det er jeg helt sikker på. Forskjellen ville jo vært at jeg da hadde blogget når jeg hadde lyst og har noe å dele, og ikke føle noe slags press til å måtte oppdatere ofte. Men nå er jo bloggen min en jobb, så da blogger jeg jo også de dagene jeg virkelig ikke har noe å komme med og sliter med å finne på noe å skrive om. Lurer faktisk skikkelig på hvor lenge jeg kommer til å blogge.. Om jeg om 10 år er en av mammabloggerne og er litt mer fottballfrue ish! Gøy å tenke på.. Hadde egentlig ikke overrasket meg om det blir sånn heller, haha. Også må jeg jo bare til slutt si at jeg blir så utrolig glad og rørt når jeg får kommentarer fra dere som forteller meg at dere har fulgt meg siden starten. Det er så utrolig hyggelig å vite! Bloggen er jo ikke alltid like bra og motivasjonen har til tider vært dårlig, men at dere fortsetter å følge meg i både gode og dårlige perioder betyr virkelig mye ♥ Nei dere. Til tross for at det å være en stor blogger ikke alltid er en dans på roser og man får mye press og dritt fra alle kanter, så er det virkelig noe jeg elsker å drive med og noe jeg brenner for. Også er jeg så takknemmelig for hver og en av dere som klikker dere inn og bruker tiden deres på å skrive snille kommentarer. Det gir meg nok mye mer enn dere tror 🙂 

41 kommentarer
    1. Har ikke lest bloggen din fra starten men har lest den i over et år nå tror jeg! Du er garantert favoritt bloggeren min og kommer nok til å lese den en stund til. Utrolig bra skrevet foresten❤️

    2. E ikke ofte at æ legg igjen kommentara på blogga, men ville da si at æ har lest bloggen din kjempe lenge, du e så pen å til inspirasjon for andre til å følge drømman sine. Det at du reise rundt og oppleve så mye spennanes, det e en inspirasjon! Æ e å veldi eventyrlysten og skal på utveksling til USA til høsten 🙂

    3. omg, jeg har faktisk lest bloggen din tilbake til tiden den ikke var kjent! da du var fjortiss og hang med melinda og vendela, haha

    4. Jeg har lest bloggen din i flere år. Du er ei jente som er godt reflektert. Jeg liker måten
      du skriver på. Kommer til å følge deg videre 😀
      Ønsker deg ei fin uke 😀 Kos deg 😀

    5. wow, tiden går så utrolig fort… Har fulgt deg siden du gikk i 9.klasse, så med andre ord ganske lenge! Liker at du har en variert blogg og skriver om stort sett alt, så fortsett å stå på 🙂

    6. Folk har faktisk dagbøker, og du kan ha din egene private blogg (altså ikke på nettet, men det finnes apper på macer som er dagbøker) ellers så er det bare å bruke word. Så å si at alle ikke er like heldige blir litt feil. Irriterer meg utrolig mye når dere bloggere sier det. Opp til hver enkel om de vil dokumentere livet sitt og hvordan de vil det.

    7. Hei! Du har en utrolig fin blogg, og jeg har et lite spørsmål. Hvor kjøpte du hunden din, molly? Regner med det var fra en oppdretter. Har googlet etter oppdrettere en er vanskelig å finne.

    8. Hei! Jeg har lest bloggen din helt siden du startet tror jeg, og har alltid likt den supergodt! Du har alltid vært den skjønne snille Andrea med den fine stilen<3
      Jeg lurte bare på om du og din søster kunne laget noen treningsvideoer med hvilke øvelser dere pleier å bruke? Også hadde jeg veldig gjerne hatt lyst til å se treningsplanen din, og hva du fokuserer på, samt dine matvaner. Vet at du har skrevet om dette før, men hadde vært gøyt med en oppdatering med videoer og øvelser <3

    9. Åå søte deg <3 Det er også utrolig koselig å lese sånne "dype" innlegg du har, da føler man at en annen person forstår deg og kan også gi tips til ting og når livet er vanskelig <3 takk Andrea!

    10. Hei! Håper du kan svare meg på dette, hadde vært virkelig til hjelp!! 🙂 Du var på jentetur til Marbella i fjor(?), og letet i arkivet ditt men fant ikke noe spesielt innlegg hvor du skrev litt utdypende om Marbella. Det jeg lurte på var hvilket hotell dere bodde på, om det var i gåavstand til utelivet i puerto banus? og om det var veldig dyrt å feriere der, i forhold til feks gran canaria! Og hva var aldersgruppen på de som dro ut der? Hååper du kan svare!! 🙂

    11. Er såå glad du fremdeles blogger! Tror jeg har fulgt deg siden 2009 – fast de siste 3 årene (altså hvert eeneste innlegg, haha), og fremdeles er du faktisk en av mine absolutte favoritter! Og jeg har fjernet og lagt til mange nye blogger på bloglovin’ med årene, altså.

    12. har fulgt deg fra starten, og det er veldig bra at du fortsatt blogger! Husker jeg leste bloggen din fra når du gikk i sånn 10.klasse, og du og “Bassa” la ut mange sånne må-gjøre videoer! Var veldig gøy 😀

    13. Har fulgt bloggen din veldig lenge og har merket du har forandret deg og livvstilen din!
      Men føler du alltid har vært en flink blogger, før hadde du masse morsomme videoer og nå gjør du mye spennende i hverdagen som gjør det spennende for oss lesere!
      Du har også mye fine bilder, skriver veldig bra og skriver om ting som interesserer de fleste målgrupper 🙂
      Stå på!

    14. Så koselig å høre!! Jeg tror jeg har fulgt bloggen din i minst 2 år, og jeg går ikke glipp av et eneste innlegg for det er gøy å høre fra deg

    15. Har lest bloggen din fra du startet, så merkelig å tenke på! Da var jeg 9 år, haha… Du blir bare bedre og bedre, tror alltid jeg vil være fast leser 🙂

    16. Hvor er genseren din fra? Er det skappelgenser, isåfall hvilken farge og garn er det? Den var veldig fin:)

    17. hvorfor kan du aldri legge ut bilder av deg og “F”? lol alle vet han heter Fredrik..
      jeg mener du deler veldig mye av livet ditt, og hvis dere er så forelsket som det virker som, da syntes jeg at vi fortjener bilder av dere ;D

    18. I remember the first blogpost I ever read, and it was one of yours. It was when you were doing Aladding I think. That was when I really got in to reading norwegian blogs. So weird to think about 😀 You are one of the only blogs that I haven’t taken a break from or gotten tired of reading

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg