Release party med SERVED

Hei!

Tenkte å vise dere litt bilder fra i går, som var en utrolig hyggelig kveld. Min kjære Fanny (bassa) er nemlig med i Norge sin første jentegruppe på flere tiår! De er tre jenter på min alder og kaller seg for Served. De slapp sin første singel i går som heter “Få meg til å le”, og den MÅ dere bare sjekke ut. Dødsbra og fengende sang- jeg har hatt den på hjernen siden i går, haha. Dere finner den på Spotify HER ♥ Det ble privatkonsert, tapas og massevis å drikke på. For en hyggelig kveld! Her har dere bilder:

Herligste Glenn, som jeg har stjålet nesten alle bildene fra, hihi.. Sjekk ut bloggen hans HER, han er superflink! 🙂

Flinke jentene! Fanny sååå RÅ, blir så stolt når jeg hører henne synge at jeg sliter skikkelig med å holde tårene tilbake- haha. Talentet mitt ♥ Sjekk gjerne ut sangen og si hva dere synes + lik gjerne facebook siden til Served HER 🙂 Sov godt babes!

 

22 kommentarer
    1. Hmm, likte ikke helt den sangen- hørtes så lettlagd ut(billigproduksjon), men vet Fanny er flink til å synge!

    2. Jeg synes du burde gjøre litt research før du påstår at vi ikke har hatt en jentegruppe på flere tiår. Først burde du kanskje lære deg betydningen av hva et tiår er. “Flere tiår”=minst tyve-tretti år. Shackles og Dm Revolution har blant annet preget norsk musikkbransje som jentegruppe for ikke så mange år tilbake. For ikke å glemme Seven, Irresistible, Velvet inc. Eksemplene er som du ser mange!
      Men når det er sagt: gratulerer til Fanny og resten av jentene 🙂

    3. Synes Fanny er kjempe flink til å synge, og dette er jo kjempe flott for jentene, men sangen er vel litt vel barnslig? Hvilken målgruppe sikter de til her? 10-13?

    4. Wow, stolt på Fanny sine vegne! Gratulerer så mye:)
      Vet har spurt om dette før, men kunne du skrevet lite innlegg om bjørknes? Hvordan skole er, om dere har mye og gjøre osv og får masse “lekser” hvor mange timer om dagen leser du osv?

    5. Synes ikke Razika er så gamle at de passer i kategorien at de kom for flere tiår siden..Tror ikke de var født da engang

    6. Bare et spørsmål: Jeg bruker smilelab og har gjort det flere ganger, men føler aldri at tennene blir noe hvitere. Er et mulig å bruke stripsene feil på noen måte?

    7. Barnslig sang! De skulle sunget på engelsk. Alt hadde hørtes mye bedre ut da! De har trossalt bra stemme 🙂

    8. høres ut som en mgp junior sang…. men flinke til å synge er de, håper de skriver litt annerledes sanger etterhvert 🙂

    9. Falt ikke helt i smak, veldig barnslig sang igrunn:) Men vet at Fanny er superflink til å synge!

    10. hahahahaha første jentegruppe?? joa vel med den her musikksmaken har dere vel ikke hørt om razika, som faktisk kan lage musikk. denne få meg til å le er noe jeg kunne skrevet i en alder av 12 år og meldt meg på til melodi grand prix jr. sorry as, “du tror du liker, at du liker. du er så ute kan du slutte før du freaker” 1. det gir ikke mening 2. hva faen??? hahah fanny er sikkert flink til å synge men ble superskuffa nå

    11. Uff så synd! Fanny er jo kjempeflink til å synge, og det er sikker de andre også.. men som noen andre sier her minner dette mest om en melodi grand prix jr. låt… barnslig tekst og melodi. Håper de prøver på nytt med engelsk tekst (!!!!!!) og litt nytenkning 🙂 for dette var ikke bra !
      Fannys versjon av The Days derimot er jo helt fantastisk..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg