New York dag 1

Lokal tid i New York: 14.25

Madicken, Henriette og Frida! Frida er en veninne av meg som jeg ble kjent med i Sør-Afrika, som nå bor i New York. Hun var superskjønn og viste oss litt rundt første dagen ♥

Herreguud, på Topshop så fikk vi noe som het personal shopper, og da fikk vi DEN servicen! Bare sjekk ut prøverommet vi fikk til å prøve klærne i, haha.. I tilegg fikk vi sjokolade, drikke og en dame som hentet alt vi ville for oss. Var vel i prøverommet en times tid, prøvde klær og koste oss. Skikkelig kul opplevelse 🙂

Top of the rock! ♥

See så vakkert det er her! Skikkelig New York følelse av dette bildet 🙂

Beste M!  

Dette var noen bilder fra i går, som vår dag 1 i New York. Som jeg skrev litt over her møtte vi Frida som tok oss med til shoppingen i 5th avenue og litt annet, noe som var skikkelig deilig. Vi har jo aldri vært her før, og det er jo en gigantisk by, så da var det superfint med en som kan vise deg litt rundt! Vi tittet rundt i forskjellige butikker, og alle fikk med seg et par godbiter hjem. Det eneste som er sykt dumt er at dollaren er skyhøy nå, altså 1 dollar er såvidt under 8 kr! Det er jo helt drøyt.. Den har jo alltid ligget på sånn kanskje 5,5- så nå er jo shoppingen mye dyrere for oss pga kursen. Det er jo litt kjipt, men dere kjenner vel meg, blir nok masse shopping uansett! Skal vise dere innkjøpene mine senere i dag 🙂 Ellers er New York helt fantastisk! Er nesten helt uvirkelig at jeg faktisk er her, tror egentlig ikke det har gått helt opp for meg enda, haha. Etter shoppingen i går dro vi hjem for å fikse oss, før vi dro videre til Bjørn Erik på vors. Var såå gøy å møte bestissen her i New York! Etter vorset dro vi ut på et sted som heter Marquee, som skal være et av de beste utestedene i New York. Der hadde vi bord og gratis drikke hele kvelden, så det ble en skikkelig morsom kveld (natt), hehe 🙂 Nå er vi klare for å se mer av New York, og i dag tenkte vi å ta turen til Soho! Snakkes snart, søtiser ♥

 

27 kommentarer

Siste innlegg