Indisk påskeaften

Jakke HER // Genser HER // Bukse HER // Solbriller HER (adlinks)

I år ble det indisk påskeaften på meg og kjæresten, haha! Litt rart å være alene hjemme og ikke minst spise indisk på påskeaften, men det får gå. Er ikke så veldig opptatt av påsken uansett 🙂 Godt var det hvertfall, indisk er min nr.1 favorittmat! Ellers har jeg begynt med en ny hårfrisyre(?), som kanskje noen har lagt merke til, haha. Går sånn så og si hver dag nå, synes det er så enkelt og fint! Passer perfekt om man har en dårlig hårdag, denne sveisen blir supernice uansett. Dilla!! Nå er det modern family på skjermen før jeg tar kvelden. Vi blogges mer i morgen, håper dere har hatt en herlig dag ♥

 

18 kommentarer
    1. Hva heter restauranten? 🙂 Det så veldig godt ut!
      Også lurer jeg på hvor du fikser neglene dine? Fikser du tå-negler og negler på hendene på karljohanhudpleie, eller et annet sted? 🙂

    2. Hei, jeg har lenge leitet etter en god voks jeg kan bruke både på bena kjøpte en i fjord men den funket ikke .så kan du lage et innlegg om hvor man kan kjøpe og hvor
      hadde vert fantastisk å hatt i sommer

    3. Hei! Prøver ikke å være frekk eller noe, men lurer på om dette er noe du tenker på. Hver gang du eller søsteren din blir nevnt i en setting, så kommer det alltid frem at folk syns så synd på deg. Søsteren din “tok” jo fra deg din greie, altså bloggingen. I tillegg så gjør hun jo alt så mye bedre enn deg (trening, skole, utseende, jobb), og dette er alt folk snakker om når du blir nevnt for tiden. Er du ikke på en eller annen måte veldig sint på søsteren din? Hadde selv aldri taklet å bli danket ut så ekstremt av noen som stod meg så nær, i det som alltid har vært “min greie”. Håper ikke du tar dette for ille opp, bare lurer 🙂

    4. Hei! Digger bloggen din, men kan du please søke om kyllingindustrien og se sammenhengen mellom din “bebis” og andre dyr? Hvorfor skal den få det aller beste, mens andre skal gå under forferdelig forhold, vokse på skadelige og smertefulle måter for å få mest mulig kjøtt på de, gasses ihjel og spises? Elsker superfood-tipsene!

    5. heihei! Går du på noe betakoreten? Eller har du gått på det? Jeg har bestilt fra Good for me, men er så usikker på om jeg våger å begynne på de, redd for at de kommer til å ødelegge fargen min eller plutselig få pimentflekker elns. Ville du anbefalt det videre isåfall?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg