HADEBRA NORGE

… Gran Canaria here we come!! Haha, glede glede glede ♥ Nok en spontantur på meg. Holdt ut hjemme i nesten en uke da, ikke dårlig eller hva? 😉 Neida. Men når man har mulighet til å reise og sommeren nekter å ta turen til Oslo, så er ikke valget så vanskelig. Nå sitter jeg og kjæresten på gardermoen og flyet går nå straks. Vi blir en uke og så er jeg hjemme i 3 hele dager før turen går tilbake til Marbella igjen med familien til Henriette. Sånn jeg liker det! Ellers gleder jeg meg veldig til å dra tilbake til mitt kjære Gran Canaria, hvor jeg ikke har vært på snart 1 år. Savner det så masse, så det skal bli helt fantastisk å komme tilbake. Har liksom blitt litt som mitt andre hjem, etter at jeg har vært der så syykt mye de siste 2 årene. Vi snakkes der babes!

33 kommentarer

Siste innlegg