MY DAY SO FAR

Her kan dere se dagen min så langt! Hadde norsk fra halv 9 til 10, og det var hele skoledagen min i dag. Litt rart å være ferdig på skolen kl. 10, men da får man hvertfall mye ut av dagen 🙂 Ellers må jeg si at norsk faktisk er overraskende interessant, og hvor rart er ikke det? Jeg har alltid sett på norsk som tidenes kjedeligste fag, og gruet meg veldig til å nå skulle ha det 7 timer i uken. Men av en eller annen grunn (læreren er sikkert en god grunn), så er det faktisk gøy. Vi har om litteraturhistorie fortiden og jeg liker det, haha. Tror faktisk norsk muntlig eksamen kommer til å gå veldig bra!

Ellers er jeg på bedringens vei etter å ha vært syk siden søndag. Mandag var jeg faktisk så syk at jeg skrek og gråt på morgenen, så det var ganske ille.. Har hatt skikkelig feber, streptokokker og rett og slett bare vært veldig syk. Nå har feberen og hodepinen gått bort, og jeg har kun en snufsete nese og en litt vond hals igjen. Det kan man leve med! Nå sitter jeg sterkt å vurderer om jeg skal ta en powernap eller droppe det, haha. Dere husker kanskje hvordan det gikk sist? Sov under 5 timer i natt siden jeg var så ivrig med candycrush at jeg aldri fikk lagt meg (xD), så er veldig trøtt nå. Forresten så må jeg si tusen takk for alle de skjønne kommentarene i forrige innlegg, dere er virkelig de snilleste og beste ♥ Vi snakkes senere i dag!

13 kommentarer
    1. Andrea jeg tror jeg så deg i dag tidlig på Nationaltheatret, så deg gikk inn til Narvesen. Rundt 8.05-8.10, var det deg? Du var digg ass! Tørte ikke å komme bort til deg da.

    2. Haha, synes også norsk var overraskende på vgs, særlig siste året. Viktig å trives med fagene, og siden du liker norsk så godt kommer du til å naile eksamen! Lykke til 🙂

    3. Hei Andrea!
      Liker veldig godt bloggingen din for tiden! Jeg følger deg på snapchat og ser du tar ganske mye sol – jeg ville bare fortelle deg litt om mine erfaringer. Jeg tok masse sol i solarium i to/tre år, har veldig fin og brun hud og blir så og si aldri solbrent. Var også en del i syden i løpet av disse årene, og det viktigste var selvsagt å bli brunest mulig så solfaktoren var ikke høy. Jeg fjernet en føflekk i mai, og fikk telefon en mnd senere der jeg fikk beskjed om at jeg hadde hudkreft. Jeg ble lagt inn øyeblikkelig og måtte operere et stor område + hudtransplantasjon som resulterte i lang opptreningstid og stygge arr. Enda er jeg ikke ferdig med behandlingen, men jeg har vært veldig heldig til tross for omstendighetene. Føflekkreft er svært dødelig, og hadde jeg reist til legen 2 mnd senere ville ikke prognosene mine vært gode, og jeg er bare 22 år. Vil bare be deg være kritisk, følg med på føflekkene dine og sol deg med måte! “det skjer aldri meg”, men plutselig så sitter du der på sykehuset.. 🙂
      Klem i fleng!

    4. anonym: Oi, det var virkelig skremmende.. Jeg soler meg vel egentlig altfor mye, selvom jeg egentlig ikke tar sol så ofe. Reiser jo endel, så får jo sol året rundt og det er nok ikke så veldig smart nei. Tusen takk for at du sier i fra, det var absolutt en tankevekker og noe jeg skal være obs på fremover. Håper du blir 100% frisk snart og det var veldig godt at du fant ut av det tidlig, til tross av hvor skummelt jeg kan tenke meg det må være å få den beskjeden :-/ Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg