THAT BODY

Hahaha, jeg har superhovne lepper etter behandlingen i går:-( Kvakk kvakk!

Denne nydelige bodyen dukket opp i postkassen i dag! Looove it. Dere finner den HER ♥

Nå skal jeg og familien min ut å spise på Dinner, for i dag skal vi feire at mamma og pappa har bryllupsdag. De har vært gift i 24 år og er så søte at de vil dele den hyggelige kvelden med oss “barna”. Dinner er en av Oslos beste resturanter om dere spør meg, og i dag skal vi spise en haug av forskjellige asiatiske retter. Ahh, gleder meeeg 🙂 Kamera er selvfølgelig med, så blogger jeg om kvelden når vi er hjemme igjen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg