NEW IN part 1

Heihei!

Nå er jeg vel fremme på hytta i Sverige med mamma og pappa + doggsa. Kjørte 1 time av turen på vei hit, som gikk veldig fint. Veldig gode veier, lite trafikk og mest rett frem- så det var superdeilig! Synes det er supergøy å være i gang med kjøringen 😀 Ellers har jeg fått hentet en haug av nye Nelly klær, utnyttet jo selvfølgelig det tilbudet jeg skrev om forrige helg. Deilig å spare 200 kr for hver 1000 lapp man bruker! Dessuten ble jeg veldig fornøyd med innkjøpene mine og det er alltid gøy ♥ Var såpass mye klær jeg bestillte at jeg viser dere i to deler, så her har dere noen av mine siste innkjøp:

Genser HER (samme som den jeg har i nude, som er et av mine favorittplagg♥)

Superdeilig og kul kosebukse HER ♥

Fiiineste ullundertøy-settet fra Kari Traa! Desverre utsolgt i min fargekombinasjon, men dere finner samme i rosa HER, “plomme” HER og blå HER

Veldig fin og veldig varm genser fra Samsøe, perfekt til kalde vinterdager! Dere finner den HER

En ny favoritt i klesskapet, denne frynsejakken i “semsket skinn” er bare så utrolig kul. Skikkelig fornøyd med den! Dere finner den HER (og i brun HER) ♥

Superfine boots, falt for disse ved første øyekast! Dere finner de HER ♥ (annonselenker)

Håper dere likte innkjøpene mine, vi snakkes snart babes 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg