DRAMMEN NEXT

Heihei! 

Haha, denne lørdagen skal faktisk av alle steder tilbringes i Drammen. Vi skal på vors hos en veninne av Henriette som bor der, så skal vi ut etter det. Sykt random egentlig, men det er jo gøy med litt forandringer! Ellers hadde jeg det veldig koselig i går. Dro til Henriette på kvelden hvor en annen venninne av oss også var, og så ble det faktisk en liten tur ut i går også. Tror det er første gang jeg er på byen i Oslo på en fredag, og skjønte da også veldig godt hvorfor jeg aldri har gjort det før. Det var seriøst helt dødt og tomt på steder som er stappfulle på lørdager, synes det var såå merkelig. Fredag er jo også helg, så hvorfor har hele Oslo bestemt seg for at lørdag er dagen for å dra på byen? Haha. Jaja! Vi hadde en morsom kveld uansett, møtte litt kjentfolk og koste oss. Ønsker dere en superduper lørdag, så snakkes vi i morgen 🙂

Beste Henri ♥ Genseren min finner dere HER (adlink). Ser den er utsolgt i min farge, men finnes i svart 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg