Kun i dag: 15% rabattkode på hele Nelly

God morgen, girls!

Nelly var så snille at de ga meg en rabattkode jeg kunne dele med dere, som gir 15% rabatt på hele sortimentet (bortsett fra et par av de eksklusive merkene) og den er kun gyldig ut dagen i dag. Koden er: 15off 🙂 Hvor digg er vel ikke det da? Skal klikke hjem en pakke selv senere i dag. Har tenkt på å bestille noen nye klær en god stund nå, så da passet denne koden helt perfekt!  Som vanlig har jeg laget et par kollasjer med det jeg ønsker meg mest akkurat nå som inspirasjon til hva dere kan kjøpe: 

1 HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER 
16 HER // 17 HER // 18 HER // 19 HER // 20 HER // 21 HER // 22 HER // 23 HER (annonselenker)

 Noe dere likte? Ikke glem å benytte dere av rabattkoden, da (15off) ♥

8 kommentarer
    1. Har tenkt å bestille en pakke selv!
      Tenkte jeg skulle si ifra at linkene ikke funker når du trykker direkte på dem. Man må høyreklikke og få en ny fane for at den skal funke 🙂

    2. Nelly har så mye fint om dagen!
      Du, jeg bare lurer på hvordan det går med haircare pillene? Tar du fortsatt pillene og føler du de funker noe fortsatt? 🙂
      Digger at kommentarfeltet er åpent nå, er så greit for oss lesere å kunne spørre deg om ting vi lurer på her 🙂

    3. Så mye fint, spørs om jeg ikke må klikke noe med meg hjem!
      Jeg har et lite spørsmål til deg, og hadde blitt veldig glad for svar fine deg! Jeg vurderer å flytte til Oslo pga studier til høsten med venninnen min. Kommer fra en nok så mindre by hvor vi er 90 000, fremfor 650 000 som det er i Oslo. Jeg lurer da på ditt inntrykk av byen, når det kommer til studentmiljø, shopping og generelt litt utdypende hva du synes om Oslo?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg