SATURDAY

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra Ravn // Bukse fra Zara // Veske fra Céline // Sko fra Nike HER (adlink)

HEI BABES ♥ Her ser dere dagens antrekk, som Henriette tok av meg! Denne lørdagen har forsåvidt egentlig bare vært stress, og er fortsatt stress, for vi skal straks dra i bursdag. Måtte selvfølgelig blogge før jeg drar, så da får det heller gå utover hvor pen jeg blir i kveld, haha. Vi skal nemlig dra om kun 20 min, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på og har heller ikke fikset meg. Ble bare et raskt hei i dag, men håper dere likte bildene 😀 Vi snakkes i morgen, håper dere også får en superduper kveld!

11 kommentarer
    1. Hvordan får du så fine og tynne ben? Hva pleier du å trene? Jeg får bare store klumpemuskler av å trene bein..

    2. Hei Andrea, ville bare si ifra at det ikke går ann å se i arkivene dine uten å måtte trykke seg inn på hvert innlegg :/ Håper du får fikset det 💗 Og ha en super kveld i bursdag, du er flott!

    3. Så utrolig fin farge på buksen! Den var fresh 🙂
      Også lurer jeg på, når du trener cardio, hvaslags trening er det som er mest effektiv for deg da? 🙂

    4. Hei! Ser mange toppbloggere liker å ta antrekksbilder på denne broen! Får ta meg en tur dit jeg og 🙂 Inspirerende blogg du har! Klem fra toppblogger-kollega

    5. lurer på om du kanskje kunne skrive litt mer innlegg om trening og kosthold? var en periode hvor bloggen din fokuserte mye på nettopp dette, og det likte jeg veldig godt! Prøver å opprettholde en sunn livsstil med kosthold og riktig trening, og lurer på hvordan treningsrutinene samt kostholdet ditt er om dagen:) hadde vært gøy med litt oppskrifter, treningsforslag o.l håper du svarer!

    6. kaia: Heihei! Vet det har vært veldig lite av det den siste tiden, og det er noe jeg skal prøve å få litt mer av fremover. Tenker å komme med noen sunne oppskrifter neste uke, så bare å følge med 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg