Endelig fremme!

Heeei mine fine!

Åh gud.. ENDELIG er jeg ferdig med norsk muntlig eksamen. Jeg fikk en 4ér, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg skulle gjøre rede for den litterære perioden fra 1870-1890 og anaylsere sentrale verk + trekke inn viktige personer. I del 2 (der du ikke får noen forberedelser) skulle jeg snakke om modernismen og tradisjonalismen. Haha, skikkelig kjedelige greier med andre ord. Jeg er SÅ glad for at jeg er ferdig og for at det gikk såpass bra, jeg var nemlig nervøs for at jeg skulle stryke- det er jo tidenes pensum over 2 år som jeg lærte meg på kun 2 uker med intensiv lesing, hehe. 

Vel, uansett. Nå er det nok eksamensnakk, for jeg er nemlig fremme på Gran Canaria 😀 Vi dro hjemmefra i 4-tiden i natt, og var fremme på hotellet 11 timer senere. Jeg la meg aldri til å sove før vi reiste, noe som gjorde at jeg var så heldig å fikk sove hele flyturen. Digg! Det var helt ubeskrivelig herlig å komme ned til varmen igjen, jeg gleder meg så mye til den kommende uken her nede. I morgen tidlig går turen rett til Anfi beach, og det kribler i kroppen bare av tanken. Wii ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Topp HER (adlink) // Shorts fra Hollister

Nå tar vi turen til Taj Palace, verdens beste indiske resturant! Den resturanten er faktisk noe av det jeg har gledet meg mest til ved denne ferien, haha. Himmelsk mat 🙂 Ellers må dere som ikke allerede har gjort det gjerne legge meg til på snap, så får dere med dere mye av det som ikke kommer på bloggen fra ferien. Andriss heter jeg der! Snakkes snart igjen, dere ♥

13 kommentarer

Siste innlegg