Take me back..

// Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

Bikinien min finner dere HER.Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Åhhh, gjør litt vondt i hjertet å bla gjennom bildene fra språkkurset med EF i Sydney altså.. Nå har jeg vært hjemme i tre dager, og hele reisen begynner nesten allerede å føles ut som en drøm. Jeg er så utrolig glad og takknemmelig for at jeg fikk oppleve denne byen, for jeg hadde aldri trodd den skulle vært så magisk som den faktisk er. Spør dere meg er New York nada og null i forhold til Sydney, forsåvidt også alle andre steder jeg har vært. Denne byen har fått en plass i hjertet mitt, og jeg er ikke ferdig med den! ♥

Har dere mulighet så anbefaler jeg på det sterkeste å dra på språkkurs til Sydney eller evt en annen destinasjon med EF som vi gjorde. Denne turen var virkelig et minne for livet og en av de beste reisene jeg har hatt. To uker er litt fort kort spør dere meg, men fungerer selvfølgelig fint det også. Sydney er en stor by og man kan føle seg litt lost, derfor føltes det i hvert fall veldig betryggende for oss å ha EF i ryggen. Dessuten fikk vi oss venner fra verden rundt via skolen og lærte masse nytt og ble tryggere på engelsken vår under undervisningen.

Tilbudet med opp til 10.000 kr i rabatt på språkkurs med EF går ut allerede nå på fredag, så hvis dere vil benytte dere av det, så må dere være raske. Koden er “AndreaEf” og dere kan lese mer HER 🙂 Skal svare på spørsmålene om turen enten i kveld eller i morgen, så hvis det er noe mer dere lurer på så legg igjen en kommentar her.

24 kommentarer
    1. Fine bilder! Hvordan er bikinien i størrelsen? Spesielt underdelen, stor eller liten sammenlignet med hm/bik bok etc. Hvilken størrelse har du? Kan du vise flere bilder av den?

    2. Har ikke et spørsmål om turen, men lurer veldig på hva du har på leppene på de fleste bildene fra turen! Helt nydelig farge som du kler veldig godt 🙂

    3. Nå var jo ikke du så lenge i new york da? Tror nok du hadde likt byen mye mer om du hadde vært der lengre og blitt kjent med byen! Ikke bare noen få dager 😉 new york har så utrolig mye å by på, synd du ikke har fått det med deg 😀

    4. Hei! Ett spørsmål og én opplysning:
      – Kan du legge ut oppskrift på den tilsynelatende digge fajitasen du la ut på snapchat?
      – Når man går inn på bloggen din går det utrooolig tregt før man kommer inn, enten jeg går via google eller via nettadressen direkte. Skjer kun med din, og av og til, Ida Wulff sin blogg :/

    5. kan du dele litt flere bilder? 🙂 Også har jeg noen spm om selve språkskolen. Var det mye grupeparbeid? og mye muntlig framføringer i engelsk og sånn? hvordan er det egentlig?
      har sikkelig angst for å snakke engelsk, men har så lyst å reise. Haha!!

    6. Har spurt sååå mange ganger nå, håper fortsatt på svar haha:-D hvor er den genseren du har på deg på bildet fra Taronga fra?:) og den grå over her forsåvidt!

    7. Hei 🙂 De 2 genserene som du kjøpte på Zara i København, vet du om de selges i nettbutikken og om de har et navn? 🙂

    8. Står at sånn kurs til Sydney koster ca 11 tusen, og hvis det er 10 tusen i rabatt, kan man få sånn tur til 1000 kroner da, eller har jeg misforstått?:)

    9. Kan du ikke prøv å være litt mer naturlig, du bruke altfor brunkrem, at det vises for mye? :p det er synd altså, koffo virke en Barbie når naturlig is the best lissm :p

    10. Ser mange har spurt tidligere, og jeg er en av dem.
      Hvorfor NEKTER du å svare på hvilken leppestift du bruker??!
      Det begynner faktisk å irritere meg.

    11. Hvilken str har du i bikinien? Den var utrolig fin og vil ha sånn selv, men jeg bommer alltid på str på nelly..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg