Makeup kupp til under 300 kr!

// annonse

Hei snupper!

Vi jenter elsker å kjøpe ny sminke, det er jo så utrolig gøy og teste ut og eksprimentere. Dessuten kommer det jo nye trender hele tiden! Men det kan ofte bli veldig dyrt å fornye sminkepungen. Derfor tenkte jeg å komme med tips til 8 forskjellige produkter som er verdt å teste ut, og som ingen koster mer enn 300 kr. De aller fleste er mye billigere enn det igjen 🙂 Her er noen favoritter som jeg anbefaler:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 

♥ Mary Lou highlighter: Denne har jeg blogget om en haug av ganger, og vet flere andre bloggere også har denne som en favoritt. Enkelt og greit tidenes beste highlighter og et must i sminkepungen 🙂 Bruker min hver eneste dag og anbefaler den til alle jeg kjenner, hehe. 

The Nudes øyenskygge pallett: En av mine favoritter innenfor øyenskygge. Som dere kanskje har lagt merke til bruker jeg kun bruntoner når jeg har øyenskygge, og denne palletten har noen helt nydelige og godt pigmenterte farger. Passer helt perfekt til å lage en brun smokey-eye look  🙂 

Wet n Wild primer: Å bruke en god primer i ansiktet før man påfører hudsminken har utrolig mye å si for hvordan resultatet blir og ikke minst hvor lenge det holder seg fint. Her bytter jeg litt på med et par forskjellige, men denne er virkelig bra. Og det beste av alt? Prisen er kun 79 kr!

BDB brow pencil: Denne har jeg brukt i årevis, og BDB er kjent for sine fantastiske øyenbrunsprodukter. Supergod penn som er enkel å bruke og fargen passer perfekt til mine bryn 🙂

Image and video hosting by TinyPic

♥ Nyx cream contour pallette: Første gang jeg prøver contouring i kremform! Og denne er virkelig helt amazing. Fargene var superfine, og resultatet ble dødsbra. Denne har fått en plass i min daglige sminkerutine 🙂 Har dere hatt lyst til å teste ut contouring i kremform så kjøp denne, koster ikke mer enn 179 kr heller og coverbrands har fri frakt som alltid 🙂 Når vi er inne på contouring må jeg også tipse om paletten til Nyx i pudderform, den finner dere HER. Elsker den litt for mye, hehe.

♥ Real techniques sculpting brush: Denne kosten har jeg blogget om flere ganger før, men nevner den igjen siden jeg er så glad i den! Den perfekte kosten til å markere kinnben og contouring. Prøvde faktisk å bruke denne på Nyx contour palettet jeg snakket om over etter tips fra en bloggleser, og det funket råbra. Den er også helt genial til å påføre fundation. Rett og slett en kost det er verdt å klikke hjem 🙂

Nyx super skinny eye markerMange lurer på hvordan jeg får til “winged eyeliner”, så da tenkte jeg å tipse om en supergod dipliner til nettopp dette. Denne fra Nyx er den perfekte for dere som er litt “nybegynnere” på dette, for den er så tynn og derfor er det vanskeligere å bomme. En tynn dipliner er rett og slett det enkleste å bruke for best resultat spør dere meg, så kan man heller jobbe den tjukkere når man har fått til den perfekte streken. 

The balm hot mamaJeg bruker ikke rouge daglig, men når jeg først bruker er dette min favoritt! Har også vist dere denne før, men den er rett og slett helt nydelig 🙂 Kan også brukes som øyenskygge eller highlighter. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her kan dere se sminken på! Smokey eyes, winged liner, markerte kinnben og highlight. Elsker denne looken 

Ellers er dere så heldige å få 10% rabatt på all sminke hos Coverbands med koden “ABMAKEUP”. Gyldig til 24/02 og gjelder ikke salgsvarer/Nyx 🙂

18 kommentarer
    1. Synes du den øyenskyggepaletten er god? Jeg har den selv, og synes den er helt ubrukelig.. For meg er fargene dårlig pigmentert, mange av de har en skitten finish og all over synes jeg bare den er sååå dårlig. Misunnelig på deg om du virkelig får den til å funke 🙂

    2. Synnøve: Serr? Jeg ble faktisk skikkelig positivt overrasket over den, haha:) Merkelig vi har så forskjellige opplevelser av samme produkt. Men man foretrekker vel forskjellig :))

    3. Jeg er avhengig av en tynn dipliner. Om den ikke er tynn, så hjelper det at den er hard og stødig 🙂 Føler at de fleste har for bløt pensel, og da er det lett å overdrive. H&M hadde en veldig god en, men så la de ned merket, og etter det har jeg ikke funnet en like god. Ny gambling-runde hver gang jeg skal kjøpe dipliner, haha!

    4. Heisann.
      Likte veldig godt den øyenskyggen du hadde på det bildet. Kunne du lagd ett innlegg hvordan du legger den på? 🙂

    5. Hei,
      Jeg vurderer å studere i Australia for ett år, men er ikke så fan av edderkopper osv. Så lurte på hvor mye plager du hadde av det når du var der?

    6. Du burde kansje bruke øyenskyggeprimer før du påfører øyenskyggen. Du kan se i det siste bildet av øyenskyggen har lagt seg i striper, ikke særlig pent 😉 anbefaler urban decay primer potion.

    7. Hei Andrea!
      Sminken din så veldig fin ut på bildet, så lurte på om du kunne lage en sminkevideo der du starter helt fra “bunnen” altså at du legger alle produktene du har på på bildet?:)
      Elsker deg og bloggen din btw!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg