BERGEN!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Wihuuuu! Nå er jeg fremme i Bergen 🙂 Det var altså hit jeg skulle, og her skal jeg kose meg hele helgen. Bergen er en helt fantastisk by, og jeg gleder meg veldig til å se mer av hva Bergen har å tilby! Har jo bare vært her en gang på dagstur for et drøyt år siden, men husker hvor forelsket jeg ble i byen bare på noen timer. Vi er også utrolig nok veldig heldige med været, og det skal holde seg fint hele helgen. Om dere har tips til shopping, resturanter og utesteder blir jeg kjempeglad! Ellers om jeg har noen lesere i Bergen som ser meg her, er det bare superhyggelig om dere vil si hei ♥♥ Vi snakkes igjen veldig snart, nå skal vi ut å titte litt rundt 🙂

30 kommentarer
    1. Bergen er helt herlig!
      Anbefaler veldig resturante roccula for nydelig italiensk mat og arti indisk resturante! Byens beste mat, virkelig!! <3 kos deg masse i bergen!

    2. Hvis du leiter etter gode restauranter er sumo, Matbørsen og Jacob aall alltid en sikker vinner! Og jacob aall, Metro eller lille vil jeg anbefale å gå på hvis du skal på byn:)

    3. Dra på Metro, utrolig gøy utested hvor du kan velge mellom to områder, hvor den ene siden er veldig party/rave, mens den andre er med flere lounger og litt mer r&b musikk!:)

    4. Om dere vil smake på norges beste burger mååå dere gå innom Inside som ligger rett med fløybanen! Burgerne er helt sinnsykt gode 🙂

    5. Bocca og Contra er de beste stedene å gå ut. Calibar kan vær bra i helgen. Ville ikke dratt på metro og lille som folk har skrevet. Sumo har veldig god sushi og den beste phad thai’en.

    6. Nama, Soya, Zupperia, Roll and Rock og Sumo er mine favoritter! Og anbefaler Calibar 🙂 Kos deg i fineste Bergen

    7. Ettersom det er UKEN her nå har karpe konsert i morgen, og Afterparty på Klubb kok:) anbefaler dere å dra dit imorgen kveld, tror virkelig det er der alle kommer til å være imorgen, ikke de andre stedene som folk har anbefalt deg over her

    8. Anbefaler Lagunen Storsenter for shopping, det ligger et stykke utenfor sentrum, men hvis du tar bybanen så går den hele veien dit. Det er Bergens største kjøpesenter, så der er det best utvalg på ett sted (også mye butikker i sentrum, men personlig syns jeg ikke utvalget er like bra i sentrum)

    9. du burde drikke innom høyer, retro eller pepper og du ønsker å shoppe! Matbørsen er veldig fin og har masse p velge mellom om du er sulten<3

    10. Ville anbefalt Sumo og Nama for nydelig sushi! Zupperia er nice for en billig og god lunsj! Og utesteder vil jeg anbefale vaskeriet for en chill atmosfære, calibar for dansing og Jacob all er en fin mellomting mellom de to stedene!:-)
      Shopping da er galleriet bra vist man skal til kjedebutikker. For litt “dyrere” butikker så er retro, tennis, scabal og vincci bra! Kos deg masse i Bergen!:-)

    11. Hei flotte deg!
      Hvis du skal på shopping burde du besøke Høyer, Retro, Pepper og Tennis. Ellers finner du jo HM, Bikbok osv.
      Hvis du skal ut er deg alltid kjekt og mange gode drinker på Jacob All, Lille, brukbar blant annet.
      Håper du får en super helg og at den lever opp til forventningene. Klem

    12. Velkommen til Bergen! Zupperia, escalon og nama sushi er de beste spisestedene! Dersom du skal ut ville jeg absolutt reist på lille! Det er et super koselig og kult sted! Ser lite ut fra utsiden, men er så mye mer på innsiden! 😀 Ellers er brukbar og metro også kule plasser!

    13. Bergen er en bra by! 🙂 Matbørsen, Lysverket og Zupperia er resturanger å anbefale, veldig god mat. Bra uteplasser er Calibar, Tidi, Brukbar feks 🙂

    14. Du burde ta en tur til Ulriken! Helt fantastisk utsikt! Sies at man ikke har vært i Bergen før man har vært på toppen der 😉

    15. Hei Andrea 🙂
      Så kjekt at du vil oppleve Bergen! På shoppingfronten vil jeg absolutt ikke anbefale lagunen. Senteret inneholder primært bare kjedebutikker, ingenting spennende man ikke finner i byen. Så gå heller litt rundt og se i butikker der 🙂 i forhold til uteliv kan jeg definitivt skrive under på god stemning både på Calibar og på et ganske nytt utested, Theatro. Begge ligger like ved den blå stenen. Vil også anbefale Lille Ole Bull, som nylig har åpnet for 20-års aldersgrense. Bra musikk og gode drinker. I motsetning til veldig mange andre over her, vil jeg fraråde deg STERKT å gå i Jacob Aall-fellen. Jacob er mekka for kleine, innbilske 19 og såvidt 20-åringer. I tillegg er det latterlig overpriset, stivt og upersonlig. Det er kun kjekt dersom man er en gjeng på 20+ stk som lager sin egen fest. Håper du koser deg uansett! Klem

    16. Vil IKKE anbefale Metro eller Jacob Aall hvis du skal ut! Jacob Aall er helt ok, men Metro derimot er så harry at du kommer til å dø! Vaskeriet, Calibar og Muskedunder er kjekke steder. Muskedunder har verdens beste drinker og deilig atmosfære, så du bør virkelig starte kvelden der. Retro, Pepper, Lot333 og Høyer er butikker som er vært et besøk.:)

    17. Velkommen til vakre Bergen<3!
      Shopping er bra i strandgaten; Pepper, vinci ++. Skostredet har mange små søte vintagebutikker og kafeer. Retro ligger i Olav Kyrres gate =) Hold deg unna galleriet, der er det dritt på lørdager 😛 Alt for fullt! Ellers så MÅ du gå på Fløyen i dag i dette nydelige været!! Kos deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg