Juks deg til den perfekte brunfargen med Sunspa!

// Innlegg i samarbeid med Coverbrands.no

Hei igjen 🙂

Dette innlegget skulle egentlig komme i går kveld, men jeg rakk desverre ikke å ta bilder før dagslyset ble borte. Haha, life as a blogger.. Såå- ja! I dag skal vi snakke litt om selvbruning. Det er ikke noe jeg bruker fast, men mer en gang i blant. Enten om det er en spesiell anledning hvor jeg vil føle meg ekstra fresh, eller om jeg bare føler meg blek og vil gjøre noe med det FORT. Selvbruning har jeg eksprimentert med siden jeg sikkert var 11-12 år, og vil si jeg har fått testet ut en haug av forskjellige merker. Noe er veldig bra, andre veldig dårlig. En fellesfaktor for selvbruninger jeg liker er de hvor man blir brun med en gang, slik at man kan passe på at resultatet blir jevnt. Tidligere var St.tropez favorittmerket innenfor selvbruning, men etter at jeg prøvde Sunspa for noen år siden ble det byttet ut på dagen 🙂 Jeg har faktisk aldri brukt noe annet siden!

Sunspa sine selvbruninger er med hånden på hjertet helt fantastiske og uten tvil det beste jeg har vært borti! Jeg har testet ut flere alternativer fra deres merke, og spraytan’ene har blitt min favoritt selvbruningsmetode. Mest fordi jeg synes det er mye enklere, og så utrolig fort gjort! ♥ 

Dette bruker jeg for å få den perfekte brunfargen på 1-2-3 🙂

Cocoa Brown scrub: Å skrubbe kroppen ordentlig er veldig smart å gjøre før du skal påføre selvbruning eller generelt før du skal på solferie. Da vil fargen holde lenger og bli jevnest mulig 🙂 Denne liker jeg veldig godt og den lukter helt nydelig! Prisen er også et +.

Sunspa “tan in a can”: Her har jeg to forskjellige spraytans, hvor jeg egentlig ikke klarer å velge en favoritt! Chocolate har jeg brukt lengst og Fitness er nyere i samlingen. Forskjellen på disse to er bare at fitness er enda mørkere, men det skal sies at chocolate også er veldig mørk. Begge har en veldig frisk og god lukt, så man trenger ikke beskymre seg for den typiske selvbruningslukten. Jeg har heller aldri fått flekker eller ujevnheter med en av disse, noe som er veldig viktig for meg. Ellers trenger du ikke bygge opp fargen med noen av de, ser ut som du akkurat har kommet hjem fra en 2 ukers ferie i Thailand etter en runde, haha. De er helt AMAZING og jeg anbefaler på det sterkeste å prøve om dere ikke har gjort det allerede! Dere kommer aldri til å gå tilbake til noe annet 😀

Sunspa påførings hanske: Denne trenger dere ikke med spraytan, men er et must til enten lotion eller mousse. 

Her har jeg nettopp sprayet meg, og nå er jeg så brun at dere aner ikke en gang.. Haha. Spraytan’ene er helt råe! Og best av alt? Coverbrands har 20% på alt fra Sunspa frem til søndag 20 mars 🙂 Så hvis dere har hatt lyst til å teste disse, har dere en sjangse til å få en veldig god pris denne uken. De har også fått inn noen nye Sunspa produkter som jeg har veldig lyst til å teste ut en annen gang, som er luxury kolleksjonen. Dere finner hele Sunspa sortimentet HER ♥

Fler som elsker Sunspa?

32 kommentarer
    1. Hvordan pleier du å bruke den? Før dusj, etter dusj? Og hvor lenge bør man “tørke”, til det ikke setter seg på klærne? 🙂

    2. Anonym: Pleier å dusje og skrubbe først, så påføre spray tanen og kanskje vente typ 20 min før jeg tar på klær 🙂 Vil si den tørker veldig fort, men greit å være på den sikre siden! Ellers pleier jeg også å dusje dagen etter påføring <3

    3. Den var fantastisk fin! Du vet ikke når de får inn flere farger igjen? Var mye utsolgt i nettbutikken 🙁

    4. Elsker fargen disse gir og at fargen går jevnt bort. Det eneste er at siden det er en spray så legger det seg et lag i hele rommet man påfører det i. Mamma ble temmelig irritert da hun begynte å vaske badet og vannet ble helt lilla, haha

    5. Ååååå endelig rabatt kode på sunspa. Den er virkelig den beste, og så enkel å bruke. Nå er den heldigvis også i en større boks til samme pris som tidligere. Lurer på om jeg skal prøve deres nye lotion eller mousse også. Har du prøvd den Andrea? Silje

    6. Hei 🙂 Hvilken av fargene har du brukt på det siste bildet ditt? Og bruker du sprayet i ansiktet også? DU er flott :*

    7. Hei, elsker også sunspa, bruker sunspa fitness i ansiktet gjennom hele året. Men jeg lurte på når du sprayer hele kroppen, får du ikke sånne små mørke prikker/flekker? Eller smører du den ut med hansken?
      Klem

    8. Hei! 🙂 Hvor kjøper du dine jefree leppestifter? Hvilken nettside (r) bruker du, og finnes de i noen butikker slik som taxfree på gardermoen, klesbutikker osv? 🙂

    9. Hvor lang tid tar det før selvbruningen blir vasket av?
      Har flere ganger vært borti selvbruning som blir borte etter 1 eller 2 dusjer.
      Og kan disse brukes i ansiktet?

    10. Til dere som tenker å kjøpe sunspa pga at den ikke lukter, ikke gjør det. Det lukter kanskje fresht når man påfører sprayen, men utover dagen/dagen etterpå lukter den som vanlig selvbruning. Jeg kjøpte denne selv, fordi jeg ikke er noe fan av selvbruningslukt, så ble meget skuffet der.. Selve produktet er veldig bra, men de lukter ikke noe godt. (har prøvd begge)

    11. Så fin du er! Har selv selvbruningen i “chocolate”, og jeg elsker den! Lurer bare på, sprayer du seg selv eller får du en annen til å gjøre det for deg? 🙂

    12. Har du noe tips til hvor du påfører den (sted)? For tidligere når jeg var fast bruker av den, følte jeg at uansett hvor mye jeg vasket badet, lå det alltid igjen belegg 🙁

    13. Hvordan gjør du selvbruning?
      Står du i dusjen? Eller ute på badet? Kan det ikke komme på gulv osv som er på badet? Går det an å bare ta selvbruning på bena, eller må du ta hele kroppen for at det skal se naturlig ut? Hvordan gjør du ryggen? Er du helt naken og tar overalt eller har du på truse og/eller bh? Fordan gjør du det i ansiktet? Kan du bruke samme der ? I så fall kan du bare spraye den i ansiktet heller må du smørre den på? Fordan gjør du det for å unngå å få i håret når du sprayer anisktet?
      Du sa du brukte spray. Kan du bare spraye på eller må du smøre det ut med hansken etterpå?
      Håper på svar, for han veldig lyst å prøve men tørr ikke, er redd for å gjøre det galt og se helt fæl ut etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg