En lykkelig blogger

Holaaa!

Først: GUD for et vær vi har hatt her i Oslo i dag. Plutselig kom våren? I følge snapchat’en min var det 17 grader, men det stemmer sikkert ikke, haha. Varmt, blå himmel og full sol var det i alle fall 🙂 Sånt gjør meg så glad. Ellers er jeg generelt veldig glad for tiden, og det tror jeg faktisk man kan merke via bloggingen min de siste dagene? Jeg føler man nesten må være lykkelig for å klare å blogge bra, haha. Høres sikkert rart ut for dere, men om livet ikke er så bra blir liksom heller ikke bloggen det heller… Gnisten og motivasjonen forsvinner på en måte.  Vel vel, nå er jeg i alle fall svært happy og har mange gode ting i vente! Tror også at jeg hadde gått av den lille pausen, for nå er bloggmotivasjonen på topp. Vi får krysse fingerne for at det holder seg så lenge som  mulig 😀

Genser fra missguided // Bukse fra Topshop

Min elskede lille Molly! Hun er seriøst verdens beste blogghund, haha. Ikke bare ser hun fantastisk søt ut, men hun elsker også å bli løftet dagen lang, noe som passer perfekt når jeg vil ha henne med på bilder. På noen av de over ser det jo nesten ut som hun har sovnet… Søtami ♥ Visste dere forresten at Molly blir 4 år i år? Shit som tiden flyr.. Haha, jeg klarer ikke holde følge. Å få henne føles i alle fall som det beste valget jeg noensinne har tatt 🙂

Min bittelille skygge og beste venn!

32 kommentarer

Siste innlegg