Sleepover date

I går dro jeg og Molly molls til Isabel på sleepover, og her er vi fortsatt! Isabel har også en pomeranian, men gutt, og dere kan tro vi synes det er morro. De to koser seg som bare det, flørter og løper rundt på gulvet. Så søte ♥ Ellers fikk jeg mange tilbakemeldinger fra dere etter at jeg svarte på spørsmålet om at bloggen min er unormalt treg å laste inn. Virker som fler av dere er enig med denne leseren, og at det til og med er en grunn til at noen nesten aldri går innom lenger. Det er jo ikke bra! Så derfor har jeg bestemt meg for å laste opp bildene på vanlig måte nå fremover, så får heller bildekvaliteten være dårligere. Dere må gjerne si i fra om dere merker forskjell 🙂

Til slutt må jeg bare gi dere et lite serietips. Har dere sett “How to get away with murder”? Hvis ikke- sjekk det ut. Begynte å se på det i går, og er helt avhengig allerede.. SÅ bra. Dere finner serien på netflix! Sov godt, så snakkes vi mer i morgen kjære lesere 🙂

22 kommentarer
    1. En ting som kan hjelpe med treg opplastning, er å ikke ha så mange innlegg nedover 🙂 Ha max 5-7 innlegg på startsiden, og la heller folk gå i arkiv om de vil lengre bak. Da er det mindre tekst og bilder som må komme frem 😀 Da kan du kanskje ha den gode kvaliteten igjen!

    2. Hatt problemer selv med å laste inn bloggen din på mobilen, selv om har brukt 4g gått kjempe sakte. Så mange ganger bare gitt opp, haha! Men nå gikk det supert å komme inn på bloggen. Så ikke bytt tilbake haha <3

    3. Hvis du synes sesong 1 av How to get away with murder er bra, må du bare glede deg til sesong 2! Den ligger dog ikke inne på netflix, du må se den på stream-sider på nettet 🙂 Sykt bra og spennende serie!

    4. Ja, bloggen til deg og krisssy er alltid!!! trege å laste inn, så henger den seg opp slik at designet ofte blir helt teit. Er så kjedelig, elsker å lese bloggen din.

    5. Stemmer bra at bloggen din er noen av de tregeste bloggene og få lastet opp. Hender seg ofte at jeg til slutt ikke gidder.
      MEN i dag gikk det ikke så tregt, bare at bildene henger seg opp og ja

    6. Bloggen din er en av de tregeste jeg leser. Da spesielt på mobil med 4G. Tar VELDIG lang tid der. funker bra på mac’en med nettet hjemme, men tar litt lengre tid enn andre blogger

    7. Tok veldig lang tid nå og:( Fra Chrome på iPhone.. Går så tregt at det er nesten så jeg avbryter og går til en annen nettside:/

    8. En ting som kan hjelpe med treg opplastning, er å ikke ha så mange innlegg nedover 🙂 Ha max 5-7 innlegg på startsiden, og la heller folk gå i arkiv om de vil lengre bak. Da er det mindre tekst og bilder som må komme frem 😀 Da kan du kanskje ha den gode kvaliteten igjen!
      Enig med denne kommentaren! Ha færre innlegg på forsiden, for da lastes den inn fortere. Ergo; du kan ha kvalitet på bildene! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg