5 reiser på en mnd!

Holaaa!

Jeg har så utrolig mye fint i vente nå, og det gjør meg så glad. Ikke bare flytter jeg neste uke, men jeg skal også reise en hel del fremover! Fra nå og frem til 1. mai har jeg hele 5 turer booket og klare. Hvor sykt er vel ikke det? 4 av disse er “jobbturer”, og jeg er utrolig takknemmelig for å bli tatt med på så mye gøy. Jeg skal først til paris nå på søndag, så er det tilfeldig nok enda en paris tur uken etter, så er det blogghelg i finland, så er det rett til portugal på surfecamp og til slutt er det LA dagen etter vi er hjemme fra portugal. Ganske så travelt med andre ord! LA gleder jeg meg mest til, og det jeg skal gjøre der er helt sinnsykt kult. Tror ikke jeg får lov til å fortelle noe mer om det enda, men dere skal vite så fort som mulig 🙂 Livet smiler!

Genser fra Missguided

Ellers lurer jeg på om bloggen min er raskere å laste inn nå? Jeg har nemlig begynt å laste inn bilder på vanlig måte igjen, og har endret alle bildene på forsiden til vanlig oppløsning. Derfor burde det gi effekt! Men selv har jeg aldri hatt problemer med at bloggen er treg å laste inn, så trenger nesten hjelp fra dere her 🙂 Krysser fingerne for at det funket, for ellers aaaner jeg ikke hvordan jeg får fikset problemet, hehe. Ha en nydelig dag dere, så snakkes vi snart igjen ♥

38 kommentarer
    1. Den er fremdeles supertreg. Jeg har det beste nettet, og helt ny Mac, så problemet burde ikke ligge hos meg. Det er kun din blogg som laster inn tregt, og det gjør at jeg besøker den kanskje maks én gang i uken, fremfor hver dag.. :/

    2. Ja, bloggen din er fortsatt veldig treg… Og det er kun din blogg det gjelder, ikke de andre på blogglisten.. Så kjedelig 🙁

    3. opplever bloggen som veldig treg fortsatt.. Digger bloggen din, men det tar sikkelig land tid å laste inn, bla nedover ++ 🙁 Opplever det kun på din blogg

    4. Har aldri hatt problemer med at bloggen din er treig, men så leser jeg den gjennom bloglovin da (om det kanskje har noe å si) 🙂 Itilfelle har jeg fått med meg at det kan hjelpe om du gjør sånn at kun 5 innlegg eller noe kommer opp når man går inn på bloggen din, også kan man trykke på “se eldre innlegg” eller noe om man vil det!

    5. Hei! Når du bestiller ting fra Missguided, hvor lang tid tar det før de kommer til deg? Siden de kommer fra USA, eller? Hvordan er størrelser der? Takk for svar på forhånd! 😀

    6. Ja, fortsatt veeldig tregt, og er bare slik med din blogg…er derfor jeg sjekker innom sjeldnere, tar lang utrolig lang tid…dumt

    7. Ja, fortsatt veldig tregt. Leser fra iPhone på wifi med høy hastighet, din blogg og rannveigheitmann er de to jeg går dette problemet med.

    8. Hos meg er den veldig treg når jeg går inn på vanlig måte, men dersom jeg går inn via bloglovin har jeg aldri særlig problemer med det 🙂 så det kan være et tips til dere som sliter med at den er treg; bruk bloglovin!

    9. Bloggen din er syykt treg selvom jeg går inn fra mac med høy wifi.. altså det er slikt at man ikke ønsker å klikke seg inn for det tar så utroooolig lang tid å få opp bildene og alt bare klikker,,, kjedelig

    10. Heldig du er! Misunner deg sånn! Fargen på håret ditt er nydelig nå, skikkelig fint<3 god påske!
      Bloggen din er ikke treg hos meg, og denhar aldri vert det heller 🙂

    11. Hvor er Oliver? Og hva skjedde med den jobben du fikk på en barneskole? Bloggen din er btw fortsatt akk like treig

    12. Ja den er kjempe treig, alt klikker når jeg går inn og det gjelder bare bloggen din. Det gjør at jeg er her veldig sjeldent.

    13. Så gøy at du får muligheten til å reise så mange steder! Håper det blir en fin opplevelse og avslappende, selv om det blir mye frem og tilbake 🙂
      Bloggen er raskere å laste, men bildene kommer ikke opp med mindre jeg går innpå innlegget. Men teksten og alt det andre kommer opp med en gang heldigvis 🙂

    14. Ganske treig enda ja. Lenge siden jeg har vært innom her nå, så mye jeg har gått glipp av tror jeg. Ble det ikke mere skole på deg, og hvor skal du flytte? Blir du ikke mitt “lei” av å reise så mye, mister litt spenning? Jeg er misunnelig på livet ditt, samtidig som jeg unner deg det av hele mitt hjerte😊 Misunnelse trenger absolutt ikke være ondsinnet😊
      Fortsatt god påske!

    15. Hei Andrea 🙂 Jeg har veldig lyst å dra på surfetur med lapoint, men har noen spørsmål jeg håper du har lyst til å svare på! Går det fint å dra på campen til portugal alene? Er det lett å bli kjent med de andre der? Og er de fleste på campen skandinaviske, eller er det mennesker fra hele verden? 🙂
      Har du eventuelt noen andre anbefalinger til turer å reise på alene?
      Klem fra fast leser i flere år!
      – Har forresten ingen problemer med treg blogg 😉

    16. Jeg opplever den ikke som treg, jeg klikker meg som regel inn fra bloglovin – vet ikke om det kan ha betydning 🙂

    17. Nei, ikke blitt noe bedre i det hele tatt! Er liksom irriterende å gå inn på bloggen din, fordi det tar sååå lang tid!

    18. Aner du hvor mye flyreiser forrurenser? 5 turer på en måned tørr jeg å påstå er i overkant mye, er alle disse turene virkelige nødvendige?. Vær så snill, du virker som en oppegående jente, så tenk litt på miljøet vårt!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg