Svar på ukens spørsmål

Tror du at du kommer til å melde deg på Paradise hotel? Haha, nei- det hadde aldri skjedd 🙂

Hvilket program var det du brukte for å få bedre kvalitet? Jeg lastet opp bildene på tinypic.com. Men har nå funnet ut at jo større “px” du laster opp bildene i her på blogg.no, jo bedre blir kvaliteten. Så om du feks tar 2000 px så vil bildene komme i full kvalitet, men fortsatt komprimerers til vanlig størrelse i innleggene. Men skal sies at dette gjør at det vil ta lenger tid å laste inn bildene i og med at de er større, så mulig bloggen deres vil bli tregere. Men da vet dere det! 

Hvorfor er molly så liten i forhold til pomeranianen til Isabel? Er det fordi hun er jente? Er det vanlig? Isabel sin pomeranian er halvt valpino italiano, som er en litt større hund innenfor spisshund familien. Så hennes pomeranian er større enn helt renraset pomeranian! Men det stemmer at Molly er litt liten for rasen, og det stemmer også at tisper er mindre enn hannhunder generelt. Molly var den minste i kullet sitt da hun var valp, og jeg tror det er vanlig at størrelsen varierer litt etter feks hvor store foreldrene er 🙂

Hvilket hotell bor dere på nå i Paris? Vi bor på Citadines arc de triomphe, og det anbefaler jeg på det sterkeste! Superfint hotell, store rom, bra service og PERFEKT beliggenhet. Tar tre minutter å gå bort til eiffeltårnet, og 10-15 min å gå bort til triumfbuen. Her kommer jeg til å bo igjen neste gang 🙂

Hvordan er lashes by kasja på bryn? Jeg synes de er helt fantastiske, og de gjør virkelig magi på mine bryn. Bare dumt at det ikke holder mer enn et par uker, men det gjør det vel ikke uansett hvor du går.

Kan du legge ut link til den grønne bomberjakken din når den kommer ut igjen? Den kommer nok dessverre ikke tilbake på lager igjen, for den er kjøpt for 1 og et halvt år siden. Men kan sikkert tipse om jeg kommer over en fin en!

Hvor er toppen din fra?

Missguided 🙂

Er det meningen at man bare skal bleke tennene oppe eller kan man bruke de samme skinnene til å bleke nede også? Det følger med to skinner i pakken, hvor den ene er for tennene oppe og den andre for tennene nede. Så begge tannradene skal blekes ♥

Gir premium white bedre resultat enn dentway? Jeg synes begge gir supert resultat, men igjen så er det jo to helt forskjellige tannblekingsmetoder. Dentway er jo bare strips, og premium white er jo tannskinner, blekegel og led-lys. Synes hele opplevelsen og spesielt smaken er mye bedre med premium white, og synes tennene blir raskere hvite og enda hvitere enn med dentway. Men som sagt er begge bra, smilelab og for den saks skyld 🙂

Går det fint å dra på Lapoint surfecampen i Portugal alene? Er de fleste på campen skandinaviske eller er det mennesker fra hele verden? Det er nok ikke noe problem å dra dit alene, alle er veldig hyggelige og inkluderende der. Det er også mye opplegg og forskjellige utflukter du kan melde deg på, så det er lett å bli kjent. Ellers er de aller fleste skandinaviske ja, kanskje et par stk fra andre land i europa 🙂

Blir du ikke lei av å reise så mye, altså at det mister litt “spenning”? Nei, utrolig nok finnes jeg ikke lei og er alltid supergira når jeg skal på tur. Jeg er en veldig eventyrlysten sjel, og ville nok aldri sagt nei til en reise så lenge jeg har mulighet til å dra. 

Hvilke andre leppestifter i bruntoner bruker du utenom den fra jeffree star? Jeg bruker to leppestifter fra Bobbi Brown endel, som begge er i nydelige bruntoner. Den ene er matt og heter “latte 6” og den andre er vanlig og heter “bobbi5”. Superfine! Ellers elsker jeg også mac sin lipliner i fargen “stripdown”, det er virkelig tidenes fineste farge. Dessverre er den utsolgt så og si over alt konstant! 

Vet du hvor jakken til Fanny er fra? Dry lake 🙂

Er solbrillene på bildene virkelig fra Gina tricot og ikke Dior? Haha, ja! Ellers hadde jeg jo skrevet Dior. De bare ligner veldig, og er et supert alternativ 🙂 Men tror ikke de selges lenger..

Hvilken farge og strl har du fjærjakken i? Fargen heter light beige på siden deres, men vil si den er kremhvit i virkeligheten. Jeg har den i small!

Noen svar på litt dere har lurt på den siste tiden 🙂 Nå skal vi sjekke ut av hotellet, så skal vi traske litt rundt før flyet hjem igjen går i kveld. Snakkes snart babes!! ♥

8 kommentarer
    1. Hei Andrea 🙂 Ser du har en del antrekk fra Missguided! 🙂 Elsker virkelig alle plaggene og ønsker å bestille en del der! Hvordan er det med å bestille dette til Norge? Med tanke på frakt, toll osv ? 😀 Klem

    2. “eventyrlysten sjel”? Det eneste du gjør på disse luksusferiene dine er å sole deg på stranda til du blir unaturlig brun, shoppe og sprade rundt.. skikkelig eventyrlysten, ja 😛

    3. Hvor er diamantøredobbene dine fra? Kunne du lagt ut et nærbilde av de? Ser utrolig fine og enkle ut:)

    4. Du ser fantastisk ut Andrea! Har et spørsmål om Betakarotenen du reklamerte for; får man den gulerot fargen (også inni hender bl.a) som man fikk tidligere av å bruke Betakaroten? Ellen at den naturlige brunfargen får en annen gyldnere tone enn den man selv har?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg