NUDE

Body fra Topshop // Skjørt fra Bikbok // Smykke HER (adlink)

Her har dere gårdagens antrekk, all nude! Slike fargetoner er uten tvil min favoritt, og man ser meg stort sett i nude eller beige. Om ikke går jeg i svart, er faktisk nesten aldri noe annet. Antrekket over er veldig meg, og egentlig akkurat slik jeg liker å gå når jeg skal pynte meg litt! Skjørtet er en stor favoritt som jeg allerede har brukt en del, og body’en er ny fra Topshop. Vi var nemlig en tur på La Cañada i går, og da ble den og litt annet med hjem. 

Ellers har vi hatt en veldig rolig dag i dag, etter en litt for lang natt på byen. Var ikke hjemme før 6 på morningen, så man kan trygt si vi er litt reduserte i dag. Tar en rolig kveld her i leiligheten med god middag og selvfølgelig kortspill. Krysser fingrene for spardame, det er så gøy 😀 Kos dere masse søtinger! Skal sette meg ned å svare på del 1 på spørsmålsrunden nå, så kommer det på bloggen dagtid en gang i morgen.

KLEM ♥

16 kommentarer

Siste innlegg