KLESSALG

God morgen, babes ♥

Jeg har en strålende nyhet å dele med dere i dag, nemlig at jeg og fineste Anniken skal ha klessalg sammen i Oslo! Endelig er alt spikret, og det blir neste søndag, altså 25 september, på Hendrix hair avdeling Frogner. Siden det er Justin Bieber konsert fredagen så håååper jeg at endel som ikke ellers ville vært i Oslo er der i helgen og får mulighet til å stikke innom 🙂 

Vi åpner dørene kl 11.00, og salget vil vare et par timer. Det kommer til å være helt sinnsykt mye klær der, bare jeg har sikkert 500 plagg til salgs, haha. Og det meste vil være nytt og ubrukt. Klærne mine vil være strl x-small, small og medium + 38 i sko. Denne gangen skal jeg selge klærne billigere enn de forrige gangene, og det meste vil nok ligge på 50-100 kr per plagg. 

Blir superglad om så mange som mulig vil komme, ta gjerne med en venn eller ti! ♥ 

30 kommentarer

Siste innlegg