OSLO BOUND

Heihei fra hovedstaden!

Jeg er tilbake i Oslo igjen, og kom hit på torsdag. Måtte en tur hjemom for å hente sommerklær til Bali, bikinier osv + at jeg var invitert i bursdag og litt andre ting 🙂 Er som alltid sykt deilig å være hjemme, spesielt å se venner og familie! I går var det 24 års dagen til Yasmin, og det ble en skikkelig hyggelig kveld. Startet i leiligheten hennes for litt drikking og kos før vi dro videre til middag på Delicatessen. Kanskje Oslo’s beste tapasrestaurant på aker brygge! Etter noen timer der med nydelig mat og drikke dro vi videre ut. På byen møtte jeg faktisk på skjønne Tuva, så det var veldig gøy å se henne igjen etter maaange år 😀

Nå skal jeg fikse meg litt før jeg drar inn til byen igjen, for i kveld skal jeg kose meg med bestissene mine! Først skal jeg møte Fanny og henge litt før vi drar videre til Henriette og møter de andre. Der skal vi lage middag og kose oss ♥ Hva kvelden bringer etter det får vi bare se! I morgen drar jeg tilbake til Bergen igjen og så er det BALI på fredag- wiiiii. Tusen hjertelig takk for alle tips forresten, dere er de beste 🙂

Verdens beste mamma overrasket meg med denne digge genseren som hun hadde kjøpt til meg i London! Så snilt 🙂

Ellers lurer mange på hvor jeg fikser vippene i Bergen, så det skal jeg jo fortelle dere! Jeg har begynt å gå til Beauty London etter anbefaling fra andre bloggere, feks min gode venninne Julia. Det er Nina som fikser vippene mine og hun er virkelig superflink 🙂 Jeg er ekstremt kresen når det kommer til vipper, men Beauty London innfyller alle krav- haha. Så jeg er veldig glad for å ha funnet et bra sted i bergen!! Dere kan sjekke ut arbeidet deres på instagram @beautylondon_bergen om dere vil 🙂 Nina er også endel i Oslo og fikser vipper på Brow Rehab, så dere som bor i Oslo kan også bestille time hos henne. 

Vi snakkes senere, babes ♥

14 kommentarer
    1. Kan du vær så snill skaffe deg en ny frisyre. Det er veldig lite inspirerende å se på bildene dine med den samme frisyren hver eneste gang,

    2. Så utrolig forfriskende å se at du ikke redigerer og airbrusher bildene dine like mye lenger! Du er jo så naturlig pen, så dette syns jeg er veldig positivt! Håper du får en fantastisk ferie i Bali <3 Anbefaler deg å reise til Gili-øyene om du får tid, og til Ubud for å se litt mer hvordan "lokalbefolkningen" lever. Så burde du absolutt reise til dreamland-beach om du vil surfe! Klem

    3. Hva slags filler bruker du i leppene? Og vet du om noen bra steder for det i Bergen? 🙂 Du er fiiiin!

    4. Nå som du bor i Bergen, hvor har du/skal du fylle leppene dine? Har tenkt litt på det selv, og dine er jo så naturlig og fine!

    5. Jeg ville anbefalt bergen hudpleie klinikk på nesttun! Tror hands down at jeg aldri har vært så fornøyd som med de, du kan jo prøve der også da evnt så kan du se hva du liker best. Men bare ett tips fra meg, hehe 🙂 De er også amaaazing på negler, spraytan og spesielt fillers (Varte i 9 mnd første gangen jeg tok!!!). De er litt stive i prisen, men tror nok du hadde fått sponset behandling uansett. Bare ett lite tips fra meg <333

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg