Jeg har blitt brunette!

// Sponset behandling

God kveeeld!

Gjett hvem som har fått mørkt hår nå? Fikset det jo mørkere sist jeg var hos frisøren, men beholdt fortsatt endel av det lyse. Turte ikke da å gå all-in, men denne gangen turte jeg faktisk å gå for helt mørk. Haha, wæææ!! Er sykt uvant, men gøy med en skikkelig forandring. Føler jeg har hatt typ den samme hårfargen i litt for mange år nå, så tror jeg skal være glad jeg kastet meg ut i det. Det er min faste frisør Vilde hos Hendrix hair Frogner som har fikset meg, og hos henne er jeg alltid i trygge hender. Nok en gang gjorde hun meg superfornøyd 😄

Her kan dere se håret før vi farget det! Ganske så mye lyst 🙂

Med fargen i! Haha, dette var så skummelt.. Ser jo nesten svart ut.

Unnet meg en ekstra digg frokost i frisørstolen, yummy! Lite slår bagels fra Baker Hansen. Neglene er forresten nye og det er flinkeste Sylwia hos Lashes by Kasja som har laget de 

Og heeer kan dere se resultatet! Nå kan ingen klage på at håret mitt ikke er mørkt nok 😉 😉 Er som sagt veldig uvant, men synes det var digg med noe helt nytt. Lurer på om jeg noen sinne har vært så mørk? Noen som husker? Haha. Nå må jeg begynne å pakke kofferten, for i morgen går som dere vet turen til LA. Om noen forresten har noen spilltips til noe jeg kan game i mens jeg kjeder meg på flyet så tar jeg det i mot med stor takknemmelighet (hihi nørd). Blir så rastløs av å fly og skal fly hele 11 timer direkte, så må virkelig ha noe tidsfordriv. Vi snakkes mer i morgen babes  

50 kommentarer

Siste innlegg