IBIZA TROUGH MY PHONE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ahhh, TIDENES ferie ♥ Og se så flink jeg var til å ta mobilbilder da? Det er nesten bare takket være en app jeg kom over som heter “rookie cam”, der tar du liksom bildene med effekt fra før og de blir rett og slett bare dødsfine. Anbefales! Ellers er Ibiza et helt fantastisk reisemål som jeg lett skal tilbake til en dag. Elsket virkelig livet der 🙂 Meeeen da blir det ikke en 12 dagers lang tur (haha), for det var rett og slett så altfor dyrt der. Har aldri brukt så mye på en ferie i hele mitt liv! Så nå skjønner jeg hvorfor de fleste bare drar dit typ en langhelg, hehehe.. 

Nå skal jeg en tur på Elixia, og så skal jeg være med Henriette. Før jeg tar kvelden må jeg også få jobbet litt med tysk, for nå skal et helt nytt språk læres. Har eksamen i det til våren både skriftlig og muntlig, så der blir det nok en god del jobbing. Men gleder meg, språk er helt fantastisk å kunne! Utnytter alltid det lille spansk jeg kan snakke til det fulle når jeg er i Spania for eksempel, så gøy å kunne tøyse litt på spansk med de lokale 😉 God kveld dere ♥

41 kommentarer

Siste innlegg