HASTA LA VISTA

Image and video hosting by TinyPic

Bikini fra Missguided

Da var Gran Canaria turen vår over, og en uke flyr like fort av gårde som alltid. Skulle gjerne vært der litt lenger, men heldigvis har jeg flere reiser fremover som venter på meg! Skal fortelle dere hvor jeg skal snart ♥ Ellers: tusen takk for alle hyggelige kommentarer de siste døgnene! Setter så stor pris på dere og alt det fine dere sier til meg. Vi snakkes mer i Norge, jeg skal rett til Bergen faktisk 🤗🤗 Og det er IKKE meldt en eneste regndråpe hele helgen- nesten så jeg ikke tror det før jeg ser det, haha!

11 kommentarer
    1. Håper dere har hatt en fin tur!
      Tror du vennene dine blir sjalu eller ønsker å begynne å blogge når de ser hvilke muligheter det gir deg? 🙂 Som for eksempel tror du Henriette har lyst til å starte en blogg og ville det vært aktuelt for deg å fremme en venninne sin blogg på din egen for å få henne “kjent”? 🙂 Bare nyskjerrig hehe!

    2. Hva slags proteinpulver eller tilbehør bruker du i tillegg til treningen din? Ser ut som du får ganske gode resultater 🙂

    3. hva skjer med kamelsaken? Jeg så at VING skulle avslutte samarbeidet med dem ellernoe, men det hjelper jo ikke? 🙁

    4. Hei! Du svarte ikke på spørsmål mitt sist gang. Hvordan gikk eksamene dine? Og hvilket fag skal du ta dette semesteret? 🙂

    5. Hjeg trenger litt help! Jeg tok teyosal i går men glemte å spørre legen om når man kan snuse og om dette ikke skader?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg