LA BITCHEEEZ

Heeeei fra LA 🌴

Fløy direkte hit med Norwegian som var sykt sweet, og møtte faktisk til og med helt tilfeldig en venninne på flyet som også skulle hit! Sykt random, men også skikkelig hyggelig. Alltid gøy å være fler som drar ut osv 🙂 Apropos å dra ut så dro vi faktisk på byen nesten rett fra flyplassen (gudene vet hvordan vi orket det), men det var helt greit. Var ikke heeeelt i moodet etter en lang flytur og null søvn, men alltid gøy å være litt spontan. Ordtaket mitt på ferie er alltid “sove kan vi gjøre hjemme”- haha.

Ellers er det herlig å være tilbake i favorittbyen, jeg elsker virkelig LA. Bare litt trist at ikke bestevennene mine er her slik som forrige tur, for nå minner jo LA meg bare om de og den fantastiske turen vår. Heldigvis tar jeg de litt med meg ved å snappe dem alle stedene vi var i fjor.. hihi 🙂 Er også snakk om en liten reunion hit i juni, så jeg skal få gjennoplevd det hele med de også💘 Klager gjør jeg uansett ikke- jeg er SÅ glad for å være tilbake! Gleder meg veldig til en uke fylt med nye eventyr og minner.

Processed with VSCO with 7 presetProcessed with VSCO with 7 presetImage and video hosting by TinyPicProcessed with VSCO with 7 presetImage and video hosting by TinyPic

Et par bilder fra da vi trasket rundt i Melrose Avenue tidligere i dag. Et perfekt sted for shopping, mat og bilder! Kryr av kule vegger her- bare et lite tips til instagramglade følgere som evt skal hit i fremtiden 😜📸

21 kommentarer
    1. Jeg skal hit med venninnen min i juni, så hvis du føler for det så er en LA- guide noe som hadde vært supert!

    2. Dette er ikke mente som noe angrep, men trodde du var veggis. Så på forrige storyen at du spiste noe kjøtt i salaten din? Har fortsatt troen på deg 😊

    3. Oja, trodde det var kylling 🙂 Syntes det er såå bra at du kutter ut kjøtt. Stå på videre!! 😀

    4. Fisk er også kjøtt… Fisk er dyr som føler smerte og skrekk akkurat som hunden din! Har du sett hvordan fiskeindustrien fungerer?? Det er mye verre enn hvordan feks griser blir avlivet. Enorme nett drar opp alt som finnes i havet, alt fra torsk, tunfisk, seler, haier, delfiner osv. Så får de ligge og bli kvalt i store kasser ombord på båten. Etterhvert går fiskeren gjennom fangsten og kaster tilbake alt de ikke kan tjene penger på og alt som ikke er lov til å fiske (feks utrydningstruede arter). Men da er de allerede kvalt og har lidd en helt grusom død! Mange fiskeartet er sterkt truet pga overfisking og bruk av trål og faste nett der fisker, skilpadder og seler henger fast i ukevis. De kjemper i panikk for å komme løs, men det får bare nettet til å skjære inn i dem enda mer. Så henger de der, blødende, i store smerter, mens de sulter ihjel. Dette støtter du når du spiser fisk! Det er fint at du tenker på dyra som lever på land, men ikke glem de som lever i vannet. Tenk på hvor mye lidelse du bidrar til neste gang du er fristet til å spise fisk… 🙁

    5. Heihei 🙂 Jeg var akkurat i LA og dro ogsaa til Melrose Avenue, men jeg fant liksom ikke butikkene og restaurantene “alle” snakker om. Hvordan kom du deg dit, og i hvilken ende begynte du i?
      Kos deg masse videre!! Og et lite tips, hvis du ikke har vaert paa Abbot Kinney Blv (bak Venice Beach), burde du virkelig ta turen dit! Enda flere kule vegger, fine butikker og restauranter 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg