DET BESTE MED Å KOMME HJEM

Processed with VSCO with a1 presetProcessed with VSCO with a1 presetProcessed with VSCO with a1 preset

ÅÅÅH, se på lille mollsen min♥

Jeg har hatt Molly i over 5 år nå, men jeg kommer faktisk enda ikke over hvor søt hun er. Går det ann å være finere? Og i tillegg er hun bare den nydeligste hunden i verden personlighetsmessig. Nei, jeg er faktisk sykt stolt over barnet mitt- haha! Husker da Bjørn Erik bodde med oss i Bergen så sa han til meg “Herregud, tror ikke det finnes noen som er så gal etter hunden sin som deg”. Skjønner hvor han kommer fra- for jeg duller rundt med henne konstant. Også har hun har minst 20 forskjellige kallenavn, og jeg forteller henne hvor høyt jeg elsker henne ca dagen lang.. LOL. Lurer faktisk på hvor mange ganger han har filmet meg som sitter å snakker til Molly (hun har forresten aldri svart)😂 

Crazy dog mom, men jeg klarer ikke la vær. Kanskje noen som kjenner seg igjen? Var i alle fall utrolig koselig å komme hjem til lille snuppa mi, hun er definitivt høydepunktet med å komme hjem hver eneste gang. Faktisk er hun den eneste jeg savner på ferie, og jeg sitter nesten daglig å ser på bilder/filmer av henne når vi ikke er sammen- haha.. Jepp, crazy dog mom- nok en gang! 🤪💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg