10 ting dere kanskje ikke visste om meg

1.♥ Jeg flyttet hjemmefra og fikk meg egen hund (Molly) allerede da jeg var 17 år. Rart å tenke på hvor sinnsykt voksen jeg følte meg da, for jeg var jo faktisk veeeldig ung. Heldigvis gikk det bra, haha!

2.♥ Jeg ELSKER å titte rundt på nettbutikker! Jeg er faktisk helt gal etter nettbutikker, haha. Jeg tror jeg besøker nettbutikker typ hver eneste dag, og bruker gjerne timesvis på å lete rundt etter de perfekte plaggene/tilbehørene. Kan bruke en mnd på å finpusse en handlekurv før jeg kanskje bestiller til slutt.. Haha! Jeg har et problem med at jeg må ha sett gjennom sånn ca alt de har, for er livredd for å plutselig ha gått glipp av noe fantastisk. Riktignok shopper jeg faktisk ikke så ofte, bare elsker å følge med på hva som kommer inn 🙂

3.♥ Jeg har aldri smakt pinnekjøtt. Hver gang jeg sier det til folk så synes de det er så syyyykt rart! Grunnen er vel bare at ingen i familien min verken liker det eller lager det, så da har det liksom aldri blitt noe pinnekjøtt på meg heller. Nå er det jo uansett too late siden jeg har sluttet å spise kjøtt 😌

4.♥ Jeg er skikkelig sensitiv for visse lyder. Jeg takler ikke at folk som knekker seg, enten om det er hender, nakke, rygg eller what so over. Jeg har aldri i mitt liv knukket noe på meg selv med vilje, og knekkelyden er for meg til å dø av. Synes det er så sinnsykt ekkelt og INGEN for lov til å knekke fingre i mitt nærvær- haha. Ellers noe av det verste jeg vet er den skrikende skjærelyden som kan komme når man skjærer i maten på tallerkenen under feks middag. Altså- den lyden river dypt inn i sjelen min. Får en sinnsykt ubehagelig følelse i hele kroppen, gåsehud og blir helt uvell. Merkelig, men sånn er det bare!

5.♥ Jeg er livredd for fugler! Haha, jeg ANER ikke hvorfor- fugler er faktisk det eneste dyret jeg er redd for. Dette gjelder riktignok ikke små søte fugler som spurv, men fra og med duer og så jo større jo verre. I Australia måtte jeg gå forbi en struts en gang, og dere kan jo bare se for dere hvor redd jeg var da.. Haha, fyyyy faen!! Jeg drømmer faktisk ganske ofte mareritt om fugler, og da løper de etter meg og prøver å hakke meg i bena. Dette har jeg gjort siden jeg var liten, og det er så sykt rart??? 😂 

6.♥ Jeg blir aldri jet lagged. Uansett hvor jeg reiser i verden og uansett tidsforskjell så merker jeg faktisk ingenting til det! 

Image and video hosting by TinyPic

7.♥ Jeg har ikke hatt kjæreste på snart 3 år. #Foreveralone?

8.♥ Jeg er gal etter snap streakes! Okei, jeg var faktisk mye verre før enn jeg var nå.. Det var en tid hvor jeg kanskje hadde 30 snap streaks gående, og jeg var den som alltid sendte “TIMEGLASS!!!!” for at vi ikke skulle miste streaken. HAHA, så sykt nørd. Nå har jeg bare et par igjen, men har faktisk en på over 400 dager som jeg er sykt stolt av 😎🔥

9.♥ Jeg tjente min første million som 17 åring 💸 Oh yeeees, den er det faktisk ikke mange som kan skryte av. Bloggen gikk raskt over fra å være en hobby til å plutselig bli en stor inntektskilde.. Man kan trygt si at det hadde jeg ikke trodd da jeg opprettet denne bloggen som trettenåring for ti år siden, og ikke en gang ante hva en blogg var! Sykt gøy å tenke på 🙂 Og opprops det- HVOR sykt er det ikke at bloggen min er hele ti år i år?!?!

10.♥ Jeg har hatt privattimer i både gitar, fiolin og cello. Foreldrene mine var åpenbart veeeldig interesserte i at barna deres skulle lære seg et instrument, haha! Kan  faktisk fortsatt spille bittelitt gitar og fiolin 💁🏻 Hvem skulle trodd det?

10 ting dere kaaanskje ikke visste om meg? Håper det var gøy å lese ❤️❤️

10 kommentarer
    1. Hei Andrea! Husker du da du begynte med enda finere bilder på bloggen og mange klagde over at hele bloggen ble treg for du hadde så bra kvalitet? Haha<3 Uansett, lurer på hvordan det er du beholder kvaliteten på bildene dine når du laster de opp til instagram?

    2. Utrolig at jeg har fulgt deg 8-9 år av dine 10 år som blogger! Husker så godt da du fikk Molly. Så deg utenfor leiligheten din i november. Som 22 åring turte jeg bare å smile. Selv om jeg hadde så lyst til å snakke med deg💜 jaja, håper jeg ser deg igjen senere, og gitt deg en klem eller noe 💜

    3. Hvem har du 400 dager streak med da? Det er jo SINNSYKT! Jeg tipper vilt på at det er han superkjekke fra Bergen. Solbergtoddy eller hva han nå heter ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg