G U C C I

Processed with VSCO with c9 preset

Dro med meg denne skatten fra Gucci butikken i Rodeo Drive siste dagen i Los Angeles..♥ Har hatt lyst på den leeenge, og jeg liker den faktisk enda bedre enn jeg hadde sett for meg. Den er helt perfekt og har definitivt allerede blitt en av favorittene i garderoben! Gucci er kanskje mitt favoritt-designermerke for tiden og jeg elsker hvordan de virkelig har steppet opp gamet. Før synes jeg Gucci var superharry og hadde ikke en gang vurdert å gå inn i butikken, haha. Sååå rart å tenke på!

Bildene er forresten fra lørdag, hvor jeg var en tur ute med mange fine venner. Denne uken blir det kun å nørde meg hjemme med pensum.. I dag er det nøyaktig to uker til første eksamen, og så kommer alle de andre på rappen etter det. Med andre ord har jeg IKKE tid til en sosial og morsom påskeuke, hehehe. Men det går fint! Snakkes snart igjen dere ☺️☺️

21 kommentarer

Siste innlegg