DET BLIR SÅ BRA

// Reklame: Innlegget inneholder to annonselenker 

Heeey♥

I dag tok jeg meg en liten pause i lesingen for å endelig få fikset neglene mine igjen. Har gått uten gelénegler en måneds tid nå, og innser at det går jævlig dårlig.. Haha! Neglelakk går av altfor fort, og man må jo nesten ta på nytt lag hver dag for at det skal holde seg fint.. Skal love dere at jeg er aaaaltfor lat til det, så har seriøst gått rundt med de styggeste neglene i verden alt for lenge nå. Så da var det bare å komme seg en tur til Lashes By Kasja, og nå er de helt nydelige!! 

Ellers fikk jeg møtt min kjære Julia i dag 🙂 Hun bor fortsatt i Bergen, MEN- hun flytter til Oslo 1.mai. WOHOO!! Det er nå 4 år siden hun bodde her sist, og jeg gleder meg så sykt til å få henne tilbake i hovedstaden. Vi er seriøst det beste teamet når det kommer til å ta bilder av hverandre og avtale masse jobbting, så det blir så skikkelig digg å få litt hjelp fremover. Er så mye lettere når man er to! Ellers er det jo selvfølgelig generelt bare veldig hyggelig å få henne i samme by, hun er jo en veldig god venninne av meg som jeg finner på masse sprell med 🤪

Processed with VSCO with c4 preset

Fine Tjuvholmen! I dette bygget bodde jeg faktisk for noen år siden. Inngangen min var den første som kommer etter at man har gått forbi inngangen til The Thief. Synes det er så sykt rart å traske rundt i gamle nabolag, vekker så mange minner.. 🙂

Processed with VSCO with c4 preset

Julia♥ Solbrillene mine finner dere HER og Julia sine HER.

Processed with VSCO with c4 presetProcessed with VSCO with c4 presetProcessed with VSCO with c4 presetProcessed with VSCO with c4 preset

Coffee time!! 🤩

Nå skal jeg lese videre, sneik snart ♥ Love uuu

12 kommentarer
    1. Håret ditt ser alltid så smashing ut! <3 Hvordan får du så mye volum i røttene? Er det noen spesielle produkter du bruker? 🙂

    2. Mener ikke å blande meg inn i ditt privatliv, men skulle ikke du begynne å bli litt mer naturlig? Hadde ønske at det innlegget du skrev tidligere hadde litt mer dybde enn som så.. Helt greit at du vil fikse og trikse på utseende, men ikke skriv at du skal slutte når du ikke klarer det.

    3. Lise Marie: Ah, følte jeg hadde sykt flatt og stygt hår i dag faktisk haha- så gøy at du skrev det i dette innlegget. Men gjør faktisk ikke noe spesielt, bruker kun tørshampooen fra batist :)) Klem! <3

    4. Bare til info kan du ikke ha slike negler i praksisperioder og i øvingsavdelingen på skolen når du skal studere sykepleie..for da stryker du!! Så kanskje på tide å lære seg at neglelakk er ok de få gangene du kan bruke det som sykepleier 🙂

    5. Jeg lurer også på hva slags caffe *shake* (or what it is;) dette er ?? Synes det er såå bra at du har slått deg på den bli litt mer naturlig-bølgen som går, du er jo sååå naturlig søt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg