ALLTID MED MEG I KOFFERTEN

// annonse

Herreguuud så deilig det er å være i Bali! Spesielt etter x-antall uker på Farmen føles det ekstra godt og vel fortjent med en liten ferie. Bali er virkelig et paradis, og jeg nyyyyter å være i varmen igjen. Som på alle de andre feriene jeg har hatt de siste årene, er Betakaroten Gold fra Good For Me nok en gang med i kofferten. Det er et must have for meg på ferie, rett og slett fordi det gir meg tidenes boost på brunfargen min. Selv nå etter bare et par dager i solen vil jeg si tan’en begynner å komme på plass, og det er uten tvil takket betakaroten at det går så fort. Ikke minst skal det også mye mer til for at jeg blir solbrent, og jeg slipper sol-eksem. Wohooo!! ❣️❣️❣️

Betakaroten Gold 🍋​​

Selv går jeg på Betakaroten året rundt, og da tar jeg to kapsler hver eneste dag. Vil du også prøve? Nå får mine lesere 50% på bestilling av første boks med koden “Andrea50” (gyldig til 21. okt).  Betakaroten Gold finner dere HER 🙂 

12 kommentarer
    1. Hei! Lurer på hva det ble med skole denne høsten? Kan du skrive et innlegg om alt dette snart? 😀
      Ønsker deg en fin kveld, og kos deg i Bali!

    2. Hvorfor tar du en vanlig badedrakt eller bikinitruse og drar den opp i ræva? Det finnes string i begge deler som en får kjøpt!

    3. har du satt på vipper igjen, og hvorfor airbrusher du huden din så sykt på både ansikt og kropp? på tide å drite i redigeringen og heller være som du er

    4. Her bidrar du med svindel og bedrag Andrea. Jeg ble fanget i et abonnement på gata med disse boksene med piller som selgerne prakket på meg og andre fra en trillebår på gata i Oslo, fremstilte det som en gratis prøve, men umulig å komme ut av, skikkelig skuffet over at du er med og tjener penger på at jeg og andre blir plaget med piller vi ikke trenger og får inkasso på inkasso og får ikke sagt opp.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg