Se meg på God Morgen Norge <3

På mandag gjestet jeg GMN 🙂 Tror det er fjerde gangen jeg er der, og det var kjempehyggelig som alltid. Merker nå hvor vant jeg har blitt til å ha kameraer rundt meg vs tidligere, for var egentlig ikke stresset et eneste sekund. Det er faktisk skikkelig deilig! Vi snakket om farmen-opplevelsen min, og også litt om hva som skjedde da jeg kom på torpet.. Hvis du ikke fikk det med deg så kan du se det via DENNE linken 💛 

Ellers har jeg kommet meg til Stavanger for første gang i livet mitt, og her er jeg for å besøke fantastiske Dineke. Hun skjemmer meg bort til tusen og er tidenes vert- haha! Så søt! I morgen skal vi gå Preikestolen, noe jeg gleder meg helt syyyykt til. Ser jo helt magisk ut, og jeg elsker fjellturer. Håper dere får en fin onsdag, så snakkes vi snart igjen ♥

5 kommentarer
    1. Hei Andrea! Synes du gjorde en veldig fin figur på farmen 🙂 Har et spm til deg angående reality spm-runden din. Jeg har selv nesten nettopp kommet hjem fra innspillingen av et reality program som kommer på tv i løpet av 2019. Og jeg er veldig nyssgjerrig på å høre dine erfaringer rundt det å komme hjem igjen etter så mange uker borte? Selv var jeg borte ganske så lenge, og jeg opplevde å være ekstremt utmattet og sliten da jeg kom hjem. Jeg sov 24/7 den første uken og det føltes veldig vanskelig å være tilbake i virkeligheten.. Hverdagslige ting var plutselig ikke så enkelt, jeg drømte masse drømmer om programmet hver natt og det var mye tøffere å komme tilbake i hverdagen igjen enn jeg trodde. Nå har det gått noen uker, men fortsatt føles ting litt uvant. Lurer på hvordan det var for deg? Og hvordan kroppen din reagerte fysisk og psykisk på å komme tilbake igjen? 🙂

    2. Hei! Jeg flytter til Oslo neste år for å studere sammen med kjæresten min. Blir 20 år til neste år og lurte på om du ville møttes en gang til sommeren ? Jeg kjenner ingen i Oslo og er litt redd for å ikke få venner eller ikke få kontakt med andre enn kjæresten min.

    3. Til deg over: Hvis du skal studere blir du nok kjent med mange folk i fadderuken o.l. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det hjelper heller ikke så mye å være anonym?

    4. Laila//Jeg valgte å være anonym pga å ikke få hets som jeg fikk nå av deg. Jeg synes Andrea virker som en skikkelig søt og kjekk jente så ser ikke problemet med å spørre hun om å møtes i Oslo. Hva er galt med spm mitt? Hun er vell som alle andre folk hun også? Hadde hun villet møttes så hadde jeg såklart delt informasjonen min med henne.

    5. Hei! Du sier i intevjue at du på ingen måte spilte på følelsene til Nicolai, men den første uka han var storbonde sa du jo selv at det virket som han likte deg så du måtte spille på det for å redde deg selv ifht førstekjempevalget.. synes ikke du det er å spille på andres følelser?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg