20 things you may didn’t know about meee

– jeg er flink på skolen (stolt nerd).
– Jeg er særiøst veldig hyper til tider.
– Har ikke vært sammen med noen siden 5 klasse før axel nå. veeeeldig kresen
– jeg blir fooort brun
– jeg har null pengekontroll – elsker shopping
– jeg har et hamster. hohoho
– jeg er kvart svensk.
– jeg fikk ikke facebook for i sommer. (før var jeg biip nørd ganger tusen)
– syntes 1000 fryd er kjedelig
– kan fort virke overlegen eller gi folk blikk uten at jeg vet det selv (a) men er ikke det i det hele tatt egentlig!
– har ve-e-eldig mange lacoste klær
– har aldri farget håret
– var jæævlig fjortiss før
– har hatt sånn over 30 piczo sider
– i fjortiss tiden var msn’n min: h0neyyyy@hot.. haha FJORTISS
– liker ikke emo/goth/punk stil
– liker ikke gutter med bare sånne baggy klær og wannebe gangsters.
– har aldri prøvd å røyke
– hater rock og rap og techno

haha, did you know :-)?

17 kommentarer

Siste innlegg