twentysecond february

heeey guys ! idag har fanny vært hos meg, og vi har kost oss masse & nørda som alltid. kommer bilder imorgen ellernoe, fanny må bare sende dem til meg! inatt kommer axel hjem, sånn rundt 2 om natta .. & han skal ringe meg da. ah, savner han sykt. har ikke møtt han på en uke. yeah, nå ere skule igjen da .. føler nesten ikke at jeg har hatt ferie en gang.. HATER å stå opp tidlig om morningene .. hver morgen står jeg opp 6- halv sju tiden og det er foorferdelig..
hva syntes du om at det er skole igjen & tidlige morninger ?

jeg blogger mere i morgen, er trøtt.. vi snakkeeeeees! og til alle lesere – dere er grunnen for at jeg skriver så det er bare super kos med mange lesere ++ komentarer =D keeeep it up.
kisseeeees <3

to raske, stygge bilder 🙂 nå legger jeg meg. sov godt alle søte <3
bilde 89bilde 90

6 kommentarer
    1. sov godt, penah! du og fanny er søte, gleder meg til bildene. koselig å møte axel i morgen eller ?:D

    2. hvis bildene er stygge, hvorfor poster du de? altså ingen har en syk trang til å se deg, du er pen og alt, men vi dør ikke. så det var ikkenoe tvang. hvis du ikke likte de, så ikke legg de ut for hele verden, skjønner? =P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg