spring 09 – here i come!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/540812/andreabadendyck?claim=pkw72cyy6zr”>Follow my blog with bloglovin</a>

 

heeeey alle sammen
sorry for lite blogging, men jeg har virkelig aldri tid, det er masse prøver å styr hele tiden for meg. har virkelig ikke vært en dag på leeenge hvor jeg virkelig bare har kunnet slappe av hele dagen, uten å tenke på alt stresset om lekser & prøver og andre ting som skjer i hverdagen min. såå, jeg er veldig sliten for tiden.. legger meg for sent & står opp for tidelig! er det sånn med deg også? at du noen ganger sier til deg selv at “i dag skal jeg legge meg tidlig, sånn at jeg er uthvilt imorgen” men at det aldri skjer? sånn er det med meg hvertfall.. men men! i wil survive 🙂

Det som gjør hverdagen min litt enklere hvertfall er det faktumet at det snart vil bli vår. Nå om dagen er jo sola oppe hele tiden, noe jeg virkelig setter pris på. får nesten en slags lykkefølelse av fint vær, nå som det har vært en EVIG vinter. Tror ikke jeg er den eneste som gleder meg til sol, sommer, bading og selvfølgelig brukingen av sommerklær. Om vinteren må man alltid dekke seg med svære boblejakker og andre plagsomme ting. Sommer klær er så delig å ha på seg – og ikke minst fint.

her har jeg mixet sammen noen hotte sommerplagg, og syntes det ble et fint anntrekk alt i alt! 🙂

stil

– shorts fra 7 FOR ALL MANKIND
– topp fra JAMES PERSE
– veske fra MARC JACOBS
– kjede fra JUICY COUTURE
– armbånd fra FENDI

jeg bare elsker dette .. hva syntes DU ? 😀

6 kommentarer

Siste innlegg