sun glasses

heeeey snuppelurer 🙂
 hvilken syntes dere er det feteste solbrillene i år? her nede kommer noen alternativer. vet nemmelig ikke hvilke jeg skal skaffe meg – sooo, i need your help.

rayban
ray-ban. veldig inn i år, kjempe mange som bruker dem! men er de egentlig fine?

kay
Kayne West solbriller, også kalt Shutter Shades. hva syntes du om de – hot or not?
lurer på om man egentlig ser så mye gjennom dem, beskyttelse mot sola er de hvertfall ikke 🙂

retro
Retro solbriller. mange som bruker dem fortiden, ganske kule egentlig?

dg

fake d&g oversized sunglasses. jeg liker dem veldig lite.. syntes de er for store og ikke noe fin form. hva syntes du?

pilot
pilot solbriller. uff, etter min smak er de ikke akuratt fine da.. syntes de var skikkelig kule i fjor og sommeren 07. men nå er de ikke så veldig min smak lenger! men hva mener du om dem ?

hvis noen skal ha nye solbriller fra internett, anbefaler jeg disse sidene;
– www.beltespenner.no
– www.coolshop.no
– www.choppers.no

Sov godt og drøm søte drømmer!
kisseeeesheart

14 kommentarer

Siste innlegg