25 mars

heeey 🙂
 ja nå ser jeg på mtv, digger den kanalen.
har akuratt vært på www.sirialexandra.blogg.no
det er bloggen til en av mine bestevenner på den gamle skolen, hun har skrevet et innlegg om meg!
 så utrolig utrolig søtt, savner deg skikkelig siri.
Vi har hatt mange minner sammen, husker hjemmesiden vår i 7ende eller 6 klasse: www.heisann-sveisann07.piczo.com
hvis noen er interessert, haha.. Det er synd at man mister kontakten så fort når man begynner på forskjellige skoler, mange ganger skulle jeg ønske at det var sånn som før. Den koselige gamle jentegjengen på prinsdal, som holdt sammen no mather what. Jeg savner deg siri, skulle ønske vi var mere sammen. du er en utrolig nydelig jente, som lyser opp hverdagen til utrolig mange. Er så glad jeg kjenner deg siri, du er herlig 🙂 her er et bilde fra "fjortiss tiden" .. hihi ;
siri1

siri2

aw, men uansett søtt!


skinnjakker er drit fete , i love them.

skinnjakke1  skinnjakke2

men jeg har et spørsmål daaaaa 🙂
hva liker dere best; svart eller brun skinnjakke?
har brun selv, men nå skal jeg ha svart fordi værtfall nå syntes jeg det er finere..
– men hva syntes du ?

blogges !
kisseeeeees heartblending

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/10bd4bb4be770d46a66857963e37b02e1e3adf1e

17 kommentarer

Siste innlegg