soooooongs

heey igjen 🙂

hihi, jeg vet det er mange innlegg nå – men det er fordi jeg er hjemme uten å ha så mye å gjøre.. har vært på pc'en siden klokka var to ellernoe. huff, tror ikke det er så sunt ! men til overskriften; hva slags sanger liker dere?

hey

jeg er en sånn person som liker rolige sanger, gjerne om kjærlighet og sånne ting. Litt sånn "rolige skrikesanger", jeg er ikke så veldig glad rock, heavy metall osv.. men noe av det funker også. R&B syntes jeg egentlig er den beste musikken, værste er kanskje techno. Bryr meg heller ikke om sanger er nye eller gamle, finer er de uansett. haha! her er noen eksempler på musikk jeg liker å høre på:

– Leona lewis.. hun har virkelig mange fine sanger, som jeg nyter å høre på. digger henne!
– celinie dion, ikke mobb! hun har faktisk mange utrolig nydelige sanger, som får en til å tenke over ting.
– Rihanna. Hun har mange sanger, både rolige og sanger med litt mer fart! Det meste fra rihanna er bra.
– britney spears. Hun har driiit mange bra sanger, i love her.
– beyoncè , hun har en sinnsykt fin stemme!
– karpe diem. De har jo mange bra sanger, hørte mye på dem i sommer.
– Chris Brown. wooow, han har en fantastisk stemme & utrolig mange bra sanger. diggin' him !
T-pain, Akon, Jay-Z, lil Wane osv.. mange bra sanger, herlig å høre på!
– Lady GaGa.. hun er en driiiit fet dame med utrolig bra sanger + sykt bra stil . hooot!

sang1sang2sang3sang4

det var noen, vet der er mange jeg ikke har nevnt!

hva slags sanger/artister brenner du for?
skriver et innlegg til om en drøy time's tid, nå skal jeg gjøre spansk lekse.

kisseeeeeeeeees heartblending

11 kommentarer

Siste innlegg