shopping etter bursdagen!

heeeei 🙂
 fikk ikke blogget igår, pga bursdag. Det var utroooooolig gøy, kommer bilder i morgen! ble rik, fikk 4800 eller noe mer. Så jeg klarte ikke vente, måtte bare litt på shopping i dag.. var med fanny og kjøpte mye forskjellig! her er bilder fra noe av det jeg kjøpte :

outfit1
genser fra tommy hilfiger – 1000 kr.
bukse fra gina tricot – 400 kr.
flip flops fra accessorize – 169 kr.

outfit2
genser fra tommy hilfiger – 1000 kr.
bukse fra tommy hilfiger – 1000 kr.

dette var det meste av det jeg kjøpte, om noen lurer har jeg faktisk over 3000 igjen.. men skal prøve å spare så lenge jeg klarer! hihih.

outfit3
søte fanny med sin nye bluse/topp fra cubus – 199 kr.

kjempe koselig dag! legger ut bilder fra bursdagen i morgen.

kisseeeees heartblending

12 kommentarer

Siste innlegg