sko ?

heeeey 🙂
en liten oppsumering av dagen.. jeg ble igjen en time etter skolen ( vi sluttet opprinnelig halv 4). Er alltid skikkelig langt etter enn alle andre, og det var innlevering i kunst og håndtverk. Så det ble til at jeg måtte bli igjen, men det gikk bra da. Er skikkelig fornøyd, det er sånn speil i ramme oppgave i sløyd. Kan ta bilde av den når vi får den tilbake.. regner med værtfall en 5'er 😀 etter skolen dro jeg til axel, og var litt med han. Og nå sitter jeg i sengen med dynen rundt meg og skal jobbe med engelsk framføring. Forresten så må bildene fra b-dagen komme ut i morgon, fordi den stasjonære pc'en hvor jeg har bildene er stygg, tastaturet funker plutselig ikke .. haha.

men tilbake til overskriften! sko.
men hva slags er spørsmålet.. hvilke sko nå til våren er det "hotteste" ? vil gjerne at du skal si din mening 😀 kommer med litt forskjellige sko jeg liker!

http://yesornodc.files.wordpress.com/2008/05/converse_allstar_white_l_01.jpg
converse sko. De er egentlig ganske kule, har i brune men vil ha i denne fargen..

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/58/5/AAAAAlLE24EAAAAAAFhcfA.jpg
vans. De var mye brukt i sommeren 07 & 08. De er veldig orginale, men ganske fine fordet.. har i brun&hvit men begynner å bli ganske lei den fargen. Vil kanskje ha i bare vanelig hvit!

sko

tommy hilfiger sko.. egentlig veldig søte – jeg liker dem!

http://trapessko.no/catalog/images/white.JPG
kawasaki sko.. ganske like som tommy hilfiger skoene! fine og sommerlige.

http://images.biip.no/user/profile/image/65960867858.jpg
lacoste sko. veldig enkle og orginale men samtidig kjempe kule! love it


hvilke sko skal du ha nå til våren?

hvilke likte du best?

blogges senere, nå måååå jeg øve til framføring. skole er viktig 😀
kisseeeees!

11 kommentarer
    1. ikke for å være frekk eller noe? men du har bare satt inn de skoene som er mest ut av all eog som bare 8 klassinger bruker. hehe. hva som er hot i vår? eh. ingen av dem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg