HADE og skumle menn

heeey

Nå drar jeg til hytten min og blir der til lørdag eller noe sånt.
Så det blir ingen blogging mellom idag og lørdag .. men bare fortsett å komenter, kjempe koselig!
 husk sprøsmålsrunden – http://andreabadendyck.blogg.no/1238699295_woooow_sprsmlsrunde_.html .
Kommer til å svare med videoblogg nå en gang etter at jeg er hjemme igjen, så håper på mange sprøsmål.


uff
Har det noen gang skjedd med deg at menn fra andre land uten noen felles venner legger deg til på face? det er skjedd meg mange ganger. Man må aldri godta dem, aldri. Det er kjempe irriterende å få sånne forespørseler, æsj.. det eneste det sier meg er pedofil mann fra et eller annet land.

ik

han kunne ikke la være å skrive en lang melding på facebook heller om at vi bare måtte bli "friends" med et langt dikt and so on !

Har dette også skjedd med deg?
Godtar du dem?

nå drar jeg, ha en kjempe god påske alle sammen & kos dere masse!

kisseeees
heartblending

17 kommentarer

Siste innlegg