Shopaholic ? YES….

heei alle sammen 🙂
idag har jeg vært i byen og kjøpt meg litt klær & andre ting.. åå, jeg klarer ikke stoppe når det gleder shopping.. idag har jeg liksom brukt nesten 1700 ellernoe og det blir nesten alltid sånn at jeg kjøper mye! Men men, jeg er jo fornøyd med det jeg kjøpte da. Butikkene har utrolig mye fint nå for tiden, i want it al!


DAGENS ANNTREKK;

shopping2
skinnjakke – Cubus
gul cardigan/topp – h&m
hvit singlett/topp – Zara
Jeans – Gina Tricot
Sko – Converse
veske – Cubus
skjerf – Gina tricot


Dagens innkjøp ;

shopping1
bukse – Gina Tricot

shopping3
overdel/cardigan – Gina Tricot
topp/singlett – Gina Tricot

shopping4
topp – bikbok

shopping5
shorts – bikbok

shopping6
mascara – cubus

shopping7
diverse armbånd – glitter

Nu skal jeg spise middag – vi blogges senere!
kisseeees ♥

15 kommentarer

Siste innlegg