Anbefaling !

heeey 🙂
idag har jeg vært i byen og kjøpt meg en del nye ting, blant annent værdens beste(?) mascara!

esteeesteee

Denne macaraen heter TurboLash All Effects Motion Mascara og er fra Estee Lauder.
Det er verdens første mascara som vibrerer og har et eget batteri.
Grunnen til at den vibrerer for at vippene skal spre seg og få masse volum.
Du trenger bare å ta kosten opp og ned også gjør vibrasjonen resten.
Jeg måtte bare prøve den da jeg kom hjem, og resultatet ble perfekt.
Det er den beste mascaraen jeg noensinne har brukt, Øyevippene ble sykt lange og spredde og det var null klumper.
Dere tenker kanskje at det må være irriterende med en vibrerende mascara, men nei.
Jeg er utrolig fornøyd, er kjempe glad for å ha funnet den. Er lei av mascaraer som bare er kliss og klumper!
Denne skal jeg 100% sikkert kjøpe hver gang fra nå av, elsker den!
 sten og strøm –  esthetique –  for 310 kr.

hva syntes du ?
anbefaler du en mascara?

blogges senere ! digger dere

kisseeees!

24 kommentarer

Siste innlegg