herreguuuuuuuud!

Akuratt nå er jeg så sykt sur, gjett hva jeg har funnet..

http://www.biip.no/linebabexxpus

Dette er en fake profil av meg. Meg som bakrunds bilde og på profilbildet!
Det er gamle bilder, men fordet ? Det er så sinnsykt tragisk med sånne små drittunger som ikke har noe annet å gjøre enn å stjele andres identitet!!

Jeg har ikke blitt tipset om denne siden, bare fant den helt random istad.. Så på et bilde av noen folk, og plustselig ser jeg et bilde av meg med det brukernavnet har komentert. Ah, det er så tragisk!!!
Det er så sykt at noen kan ha så sinnsykt hardt liv..
Det har faktisk skjedd flere ganger med fake profiler på biip, & jeg er sykt lei.

Også snakker hun med masse folk via mitt bilde osv, og de tror jeg selvfølgelig på det.. oooo
(legg også merke til de stygge bildene hun har lagt ut av øyet sitt som liksom skal være mitt) .
sist pålogget; 9 timer siden.

Tragisk eller hva ?
Skjedd med deg før?
pliiiis skriv noe der hvis du har biip!

ellers så er jeg glad, og digger dere alle sammen 😀
kozy
maria bestie & meg <3

kisseees !

39 kommentarer

Siste innlegg