finally back ! :)

heey 😀

Det har vært ganske deilig å ikke blogge på en stund, men har jo også savnet det veldig.
tusen hjertelig takk til alle super koselige komentarer jeg har fått på innlegget under!
As you see –  så har jeg tenk til å begynne å blogge igjen!
Snarest skal jeg legge ut diverse bilder av det jeg har gjort den siste tiden 🙂

17 – MAI .


axel&meg                           kim


axel & meg <3

Jeg var først i byen med jentene mine & spiste på fridays, det var kjempe koselig.
Det eneste var at jeg & maria bestilte salat med grillet kylling elns, også bare skjærte vi alt sammen & blandet det.
Men den sausen som lå under kyllingen var bare helt sjukt sterk + at den smakte dritt. Så da var maten egentlig ganske ødelagt av sausen da, men men.. life goes on.
Etter det så var vi på akerbrygge og nøt været med is, deretter dro vi til ekeberg på noe man kaller ballsletta og møtte guttene.
Der var det masse forskjellige leker,godteri osv – men det skippet jeg 🙂

Hadde du en koselig 17.mai ?

vi blogges senere folkens, gleder meg til å fortsette!

kisseeeees <3

21 kommentarer

Siste innlegg